*To je on?!*

838 62 3
                                    

Mono
Vystoupili jsme z vlaku. Rozhlížela jsem se kolem sebe a usmívala se. Poprvé v životě jsem jela za hranice.

,,Mono pojď" řekl mi Maty a šel k nějakému klukovi. Vedle něj stála nějaká malá holka. Zastavila jsem se a koukala na ně. Ten kluk mi někoho připomínal. Zničeho nic jsem se začala klepat. Nemohla jsem se ani pohnout a měla jsem pocit, že každou chvilku spadnu na zem.

,,Je ti niečo?" zeptala se mě holka, co stála vedle toho kluka.

,,Ne...není..." trochu jsem se na ni pousmála. Zkusila jsem jdělat krok, ale spadla jsem.

,,Sakra...Co to se mnou je?"

,,Neviem... Pomožem ti dobre?" přikývla jsem. Pomohla mi na nohy a pomalu jsme šli za klukama. Začala jsem se klepat ještě víc. Přišli jsme k nim a Domča mě chytl za ruku. Celou dobu jsem měla pohled zabodnutý do země. Hlavu jsem zvedla a podívala se na toho kluka.

TO JE ON?! TEN KLUK CO BYL V MÉM SNU?! CO TU DĚLÁ?!

,,Ahoj som Samuel" natáhl ruku ke mě. Zděšeně jsem mu taky podala ruku.

,,Jsem Mono..."

Pak nastalo minutové ticho.

,,Tak pojďte" řekl Maty a všichny jsme šly zřejmě k Samovi domů. Já s Domčou jsme se drželi v zadu. Stále jsem se klepala strachy, ale trochu i zimou. Sklopila jsem hlavu a koukala do země.

Po 15 minutách cesty jsme slyšely nějaký výstřel a křik malých dětí.

                 Pokračování příště......


Holka v partě (StudioMoonTV)Kde žijí příběhy. Začni objevovat