*Proč?! 2/4*

743 53 2
                                    

,,Rýchlo ku ma domov!" vzal Kláru a běžel k domu. Ostatní běželi za ním, ale mě někdo ze zadu chytil a dal nožík ke krku.

,,Teď mi uděláš službičku holčičko"

,,Ne! Pusť mě!" pomalu mě tahal zpátky do uličky.

,,Hej!! Pusť ji!!" objevil se před námi Matyáš. Nahnatala jsem zbraň a byla připravená muže střelit.

,,Maty uteč!"

,,Ne!"

,,Jo!!!" střelila jsem kousek od něj. Zděsil se a utrkl pryč.

,,Tak ty máš zbraň?" vzal mi ji a zahodil. Svou ruku mi dal na bok a postupoval níž.

,,Nech mě!!! Já ti žádnou službu dělat nebudu!!! To radši umřu!!!" stekla mi slza. Jen se uchechtl a opřel mě o zeď. Držel mě za zápěstí a nějak se mu povedlo mě ke zdi připoutat. Vyhrnul mi tričko a špičku nožíku jemně zaryl do mého břicha.

,,Teď si tě pěkně označkuju krásko"

,,Pro tebe nejsem žádná kráska ty úchyle!!" chytl mě pod krkem.

,,Ticho krásko!"  zaryl mi nožík do břicha a různě s ním pohyboval. Řvala jsem bolestí a brečela jako nikdy. Nožík dal pryč a šel s úsměvem trochu dál. Brečela jsem jako malá holka. Podívala jsem se na břicho.

,,Ty kreténe!! Proč si mi na břicho vyřezal kosu?!!" zase se jen uchechtl.

,,Protože teď zažiješ ráj a pak tě odbouchnu jako tu malou holku!!" dostala jsem strašný strach. Brečela jsem ještě víc. Přišel ke mě a prstem mi přejel ráně. Strašně to štípalo.

,,Prosím, nech mě!!" zakýval hlavou na nesouhlas a ruku dal níž až k mým kraťasům. Sklopila jsem hlavu a zavřela oči. Teď už jsem čekala na okamžik, kdy umřu. Rozepl mi džínové kraťasy a pomalu je dával dolů. Za ním se ozval hlasitý výstřel. Zapištěla jsem a na mou tvář dopadali kapky krve. Muž se svalil a nehybně ležel v louži své vlastní krve.

Holka v partě (StudioMoonTV)Kde žijí příběhy. Začni objevovat