*Potíže v klubu*

810 54 17
                                    

,,Hej vy hrdličky...VSTÁVAT!!" zařval Maty snad přes celý dům.

,,Ty vole co ti je?" zakřičel na něj Domča. Já jen otevřela oči a sledovala je, jak na sebe křičí. Vstala jsem a šla k židli, kde měl Domík věci. Vzala jsem si jeho tričko a šla k zrcadlu. Vyslíkla jsem si svoje triko a hodila ho na postel. Kluci se na mě podívali a asi jim bylo jedno, že jsem před nimi jen ve spodním prádle. Vzala jsem si Domči tričko a šla ke dveřím.

,,Udělám vám snídani tak už se nehádejte" zavřela jsem a šla do kuchyně, kde už seděla Klárka.

,,Ahoj Klári" usmála jsem se na ni a ona mi úsměv opětovala.

,,Ahoj urobila som pre teba a chlapcov kakao a sušienky" zvedla se a podala mi hrnek a sušenky.

,,Môžem sa ťa spýtať, čo sa stalo v noci?"

'Sakra... jestli mě viděla, jak jsem políbila Sama, tak jsem hajzlu... Hlavně klid... Možná se chce zeptat na něco jiného...'

,,Co máš na mysli?"

,,Treba teba a Samka... Videla som, ako si ho pobozkala..."

'Je to v hajzlu...'

,,Ehm...já..." nemohla jsem to doříct, protože někdo zazvonil na hlavní dveře.

,,Klári udrž to v tajnosti prosím"

"Dobre..." vstala a šla otevřít. Já jen vykukovala z kuchyně a sledovala, kdo to je.

,,Čauko Klarisoo"

,,Čaute chlapci. Poďte dovnútra ja idem pre tie dva" řekla a šla nahoru. Dovnitř vešli dva kluci. Jeden s růžovými vlasy a druhej se světle hnědými a s krásnými oči. Ten růžovej si mě všiml a usmál se.

,,Ahojky" pozdravil mě a já cítila, že se trochu červenám.

,,Ahoj..." odpověděla jsem a schovala se do kuchyně.

,,Koho ty jsi?"

,,No tvoje určitě ne Hnědovlásku" usmála jsem se a zakousla se do sušenky.

,,Hele není to Dominikovo tričko?"

,,Jop je" podívali se na sebe a divně se uchechtli.

,,Takže jsi Matyáše nebo Dominika?"

,,Domíka :3"

,,Počkej to vážně? Ty chodíš s Dominem?"

,,Proč se tak divíte?" zeptala jsem se a oba zmlkli. Dolů přišel Dominik a přivítal se s nimi objetím.

,,Čůůůs hele to je fakt tvoje grill? Kdes ji splašil?"

,,Nestarej se Hnědovlásku" šla jsem k Domčovi, dala mu pusu na tvář a odešla nahoru. Po cestě jsem potkala Klárku, která nevypadala dvakrát zrovna radostně. Chytla mě za ruku a tahala až k Samovi do pokoje.

,,Co se děje?"

,,Samo sa ešte nezobudil a na ruky niečo má" vešli jsme k němu do pokoje a viděli Sama sedět na posteli.

,,Same jsi v pohodě?"

,,Hej, len ma bolí hlava" podíval se na nás a pousmál se. Klárka po něm hned skočila a objala ho.

,,Myslela som, že už sa neprebudíš"

,,Ale prosím teba" pousmál se.

,,Sourozenecká láska :3 ...Jinak je tady Růžovlásek a Hnědovlásek"

,,Oni už sú tu?" přikývla jsem. Vstal a šel s Klárou dolů.

Ahoj Takže vzhledem k tomu že jsem úplně blbej člověk tak vás chci do svého příběhu trochu zapojit. Absolutně nevím jak by se mohli díly/kapitoly jmenovat. Kdyby jste měl někdo nějaký nápad tak mi prosím dejte vědět. <3

Holka v partě (StudioMoonTV)Kde žijí příběhy. Začni objevovat