*Proč?! 4/4*

739 58 3
                                    

Klekla jsem si k němu a pohladila ho po vlasech. Otevřel oči a podíval se na mě. Dala jsem mu vlasy z čela a viděla jeho velký a hluboký škrábanec.

,,Je mi líto, co se stalo..."

,,Nemusí... mal som ťa varovať podrobnejšie..."

,,Cože? Kdy si mě varoval?"

,,V tvojom sne" zkameněla jsem. V hlavě se mi to celé přehrálo.

Objetí, mušky, já na lůžku a on...

,,Bež si ľahnúť... zajtra sa porozprávame..." přikývla jsem. Vstala jsem a odešla z jeho pokoje. Vzala jsem si mikinu, nazula si boty a šla ven. Na chvilku jsem si pustila místní rádio, kde hlásili, že muž, který tento zmatek začal je mrtvý a že už bude všude klid. Rádio jsem vypla a pustila si písničky od Ariany Grande a tiše si zpívala. Do někoho jsem narazila a spadla na zem. Byl to nějaká policista. Pomohl mi na nohy, omluvila jsem se a chtěla odejít, ale on mě silně chytl za to bolavé rameno.

,,Prosím vás, to rameno mě bolí!" sykla jsem bolestí. Vyhrnul mi rukáv a podíval se na rameno.

,,Omlouvám se. Jmenuješ se Monika?"

,,Ehm... ano..."

,,Tak pojedeš se mnou"

,,Co?! Proč?! Já nic neudělala!"

,,Nemusíš se bát. Jen tě odvezu domů"

,,Děkuju, ale nechci. Já si tam půjdu sama a žádnej doprovod nepotřebuju" otočila jsem se a rychlým krokem se vrátila k Samovi domů. Lehla jsem si na postel a nějak usnula.

Holka v partě (StudioMoonTV)Kde žijí příběhy. Začni objevovat