~Kde to jsem?~

509 39 3
                                    

Vzbudil jsem se, ležel jsem v posteli bílé barvy.
Vstal jsem, najednou se přede mnou objevil Tae, který asi seděl na pravo ode mně.
"Kde to jsem?" zeptal jsem se, Taehyung se nadechl a řekl: "V nemocnici, Kookie." smutně se usmál.
"Ty máš fakt štěstí, Soo je taková nešika." Tiše se zasmál a já spustil: "Ona není nešika! Soo to udělala naschvál!" Řval jsem jak o závod.

"Jdu zavolat doktora, protože ty jsi se asi zbláznil." Řekl tiše Tae a odešel.
Když se zavřeli dveře tak spadla na mně únava a já usnul.

~

Probudil jsem se a všiml jsem si že jsem v jiné místnosti, táhle místnost je celá bílá, není tu žádné okno, jenom železná postel.
Najednou se otevřeli dveře a do pokoje vstoupil pán kolem čtyřiceti.

"Jak vám je pane Jeone?" Zeptal se bez žádné emoce, "Mám se skvěle, já tu vůbec nepatřím! To co jsem v nemocnici zařval je pravda! Udělala to schválně! Schválně!" Začal jsem zase řvát a házet rukama do všech stran, teprve teď jsem si všiml že jsem celou dobu brečel když jsem řval.

Doktor ke mně přišel, něco mi píchl do žíly a já po pár okamžicích usnul.

V ten moment jsem si říkal že tam umřu..

---
Zná někdo A.C.E? :3
Já jsem si je ihned oblíbila když jsem našla písničku Cactus 🌵
Oni jsou tak talentovaný že dokonce zatančí Gashina více sexy než ostatní 😍

Dokonce i ve 2x speed 😂
Škoda že není žádná fanfikce na ně ;-;
Jestli znáte A.C.E tak kdo je váš bias?
Můj je Kim Byeongkwan :3

Váš Hobbit^^


Why? |VKook| ~Short Story~Kde žijí příběhy. Začni objevovat