"Počkat co?" vyhrkli všichni kluci (kromě Taeho) kteří mě navštívili.
"Chápete to?" zeptal se pro jistotu Jimin.
"Ne." ozvalo se jednohlasně.
"Prostě - Kookie je zamilovaný do Taeho, ale ten je se Soo, 2 roky nebo kolik se o něho snažil. Potom přišla Soo a takhle to dopadlo. Jo a ten Kookieho pád způsobila schválně." vysvětlil znuděně Yoongi který si rukou hrál s nějakým míčkem který dostal od Hobiho."Ta svině.." zašeptal Jin.
"Hlavně že ty můžeš nadávat!" namítal Namjoon.
"Ty můžeš, ale děti ne!" namítal nazpět Jin a dal mu pohlavek.
"Ehm...Sorry že ruším vaší 'milostnou' chvilku ale teď řešíme něco vážnějšího než nadávaní" řekl jsem a propaloval je pohledem."Promiň Kookie.." sklopili oba dva hlavy.
"V pohodě ale prosím pomocte." poprosil jsem.
"Ale jak?" zeptal se nechápavě Hobi.
"To právě že nevím..." svěsil jsem smutně hlavu.~
"Dohodneme se na tom že nemáme plán, dobrá?" Zeptá se Yoongi ospale.
Všichni jsme kývli.
"Pacient už musí jít, přijďte zítra." řekla doktorka a chytili mě zase dvě silné ruce a táhli mě do pokoje.
"Čaute kluci!" zakřičel jsem a podíval se na ně, Jimin byl smutný a opřený o Yoongiho který usíná.
Proč to vypadá jako by spolu chodili?
Namjoon drží Jina, který s Hobim mi mávají, kolem pasu.V ten moment jsem byl rád že je mám...
~
Chlapec odešel se svojí partou kamarádů z blázince, najednou ho něco napadlo a řekl: "Potřebuju si něco vyřešit, běžte beze mně." nečekal na odpověď a ihned se rozutekl pryč.
"Jimine!" To bylo jediné co slyšel, potom byl daleko že je neviděl ani neslyšel.Rozdýchal svůj běh a šel potom normální chůzí ke svému cílu.
Přitom si přichystával co řekne.
Objevil se před domem, vyšel schody a zazvonil.
Trvalo nějakou chvíli než někdo otevře.
Ale dočkal se.
"Co potřebu- Jimine?" Zeptal se nechápavě Taehyung."Ahoj Tae, potřebuju si s tebou o něčem popovídat." Řekl s úsměvem na tváři Jimin.
"Oh...Jistě pojď dál." Uhnul na stranu Tae aby mohl projít. Když oba byli v předsíni, zavřel."Chceš vodu nebo něco jiného?" Zeptal se ihned Tae ze zvyku když byli v obýváku.
"Zatím nic, děkuju." Poděkoval Jimin a sedl si na gauč, Tae pokrčil rameny a sedl si do křesla.
Jimin si něčeho všiml."Kde máš manželku?" Zeptal se se zajímem.
"Je u kamarádky," Řekl prostě Tae a koukal na něho.
"Co potřebuješ probrat?" Zeptal se Tae a prohlížel si přitom Jimina.
"O tom že Soo je mrcha." Řekl naštvaně Jimin.
"Co prosím?" Zakřičel nakvašeně Tae a přitom propaloval chlapce před sebou, pohledem."Slyšels dobře, Soo je mrcha. Chceš to vyhláskovat? M-R-C-H-A. Ona šlápla Kooka schválně. Chce se ho zbavit Tae, věř mi. Zatím se jí to daří. Myslíš že 9 měsíců a ihned svatba je normální?"
"Vypadni" zašeptal Tae.
"Pardon? Mumlat se nemá." Pokáral ho Jimin.
"Vypadni.." Zavrčel.
"Čekal jsem to, promluv si s Kookiem a ten ti řekne že to je pra-"
"Vypadni!" Zakřičel už na plno.
"Dobře dobře, hlavně se uklidni."
Chlapec s růžovýma vlasama se ani nenadál a ihned mu na obličeji přistál polštář."Ok, už jdu! Spokojenej?" Vzdal se Jimin a pro jistotu zvednul ruce na náznak že se fakt vzdává.
"To bych ti radil!" Zavrčel na něj jedovatě až se Jimin z toho ošil.Jimin rychlým krokem šel do předsíně, otevřel dveře a šel ven.
Když zavřel dveře, opřel se o ně a dal si prsty na čelo.
"Podle očekávaní.." Zašeptal, koukl se na nebe a rozešel se domů.- Váš Hobbit^^
ČTEŠ
Why? |VKook| ~Short Story~
FanficByli jsme nejlepší kamarádi. Byl jsem do tebe tajně zamilovaný. Jednoho dne, když jsem se tě chtěl zeptat jestli bys se mnou nechtěl na rande. Než jsem se stihl zeptat, tak si řekl tu strašnou větu. Větu která mě přivedla do depresích. Proč jsi mi...