XIII

4.7K 263 20
                                    

- Króliczku tu mam oczy. - śmieje się cicho, starszy chłopak, wchodząc do skromnego mieszkanka kochanka. - Ładnie tu masz.

Wiem. - mówi zadziornym głosem, zamykając drzwi bezszelestnie. 

Ohh naprawdę nie jesteś taki grzeczny. - prychnięcie roznosi się po całym malutkim pokoiku, przypominającym salon. Po chwili wzrok Tae'a powraca na ciało młodszego, przybliżając się do niego. Na co reaguje on samowolnym wycofywaniem się.

- A ty nie jesteś taki dominujący. Szkoda.. - uśmiecha się wyzywająco, prowokując starszego, dla którego jest jak płachta na byka. 

- Mówiłem, że pożałujesz za to co zrobiłeś. - szepcze, przyciskając chłopaka do ściany, kładąc dłonie na jego pośladki. 

- T-tak wiem, że pożałuje, ale wiesz to tak jakby byłby mój no wiesz, no.. - plącze się, coraz bardziej rozpalony i zawstydzony.

- Jesteś prawiczkiem? - zadaje zdziwiony pytanie, ściskając jego tyłek, oblizuje seksownie wargi. 

- T-tak, ale jeśli ci to przeszkadza, to przepraszam, że zabrałem ci czas. - głowa młodszego automatycznie opada na dół, z powodu ogromnego zawstydzenia. 

- Nie wierze jakie mam szczęście! Nie dosyć, że chcesz mi się oddać, to do tego mogę być twoim pierwszym. - całuje jego policzek, o różanym kolorze. - Obiecuje, że tatuś zajmie się tobą najlepiej jak potrafi.

W to nie wątpię. Więc przestań gadać, zacznij działać. - odzywa się nagle Jeon pewnym głosem, ściskając duże wypuklenie u spodni starszego, otrzymując w zamian sapnięcie starszego i nagłe złączenie ich ust ze sobą.. 

// Chcecie opisane, czy nie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Attention Virgin//Vkook//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz