Arabaya doğru yürürken Andrew'u süzdüm. Sarı saçları onu en son gördüğüm zamandan beri (9. sınıfta okuldan ayrılmıştı ve onunla yarım yamalak görüşebilmiştik) uzamıştı. Buz mavisi gözleriyse hala küçük bir çocukmuşçasına parlıyorlardı.
Acaba 9. sınıfta okuldan ayrılmasının sebebi usta mıydı? Ya da o da mı bir croutiondu? Acaba kişiliği çok değişmiş miydi? Acaba usta dedikleri şey bir sensei falan mıydı? Cevaplanacak çok sorum vardı.
Otoparka gelene kadar hiç birimiz konuşmadık, sadece Chase ıslık çalıyordu. Arabayı görünce şaşırdığımı söylemeliyim çünkü vasat bir araba bekliyordum ama karşımdaki kırmızı bir spor arabaydı."Chase, sen kullan. Benim anlatacak bir hikayem var." dedi Andrew.
Andrew ve ben arkaya oturduk. "Şimdi anlat bakalım, tüm bu taş zırvalarını falan nereden biliyorsun?, Chase'i nereden tanıyorsun?,Usta dediğiniz kişi kim? ve sen de bir croution musun?" diye sordum.
" Her şey 9. sınıfta okuldan ayrılmam gerektiğinde başladı. Annem ve babam ben küçükken bir uçak kazasında ölmüşlerdi ve bana usta bakmaya başladı. Usta bizim aile dostumuz gibi bir şey, bunca yıl bana babalık yaptı."
"Peki, ustanın bir ismi ve soyismi yok mu?"
"Elbette ki var, onun gerçek ismi Daniel Frown. Şimdi asıl hikayeye dönelim. Okuldan ayrılmadan okula 1 hafta boyunca gelmediğimi hatırlıyor musun?"
"Hı hı."
"İşte o sırada ustanın evinde garip şeyler oldu. Mesela sana anlattığımız Alarct taşının ne olduğunu öğrendim. O olaydan sonra usta bana her şeyi açıkladı ve bana evden özel eğitim vermeye başladı. Chase ile de o sıralarda tanıştım. Ustanın, benim için amcamın, bir arkadaşının oğlu kendisi. Arkadaşı derken yine bu mistik şeylerde yardım eden biri olduğunu kastettim."
"Yani sen bana bir sürü süper gücün olduğunu mu söylüyorsun?!"
Andrew bir kahkaha attı. "Söyleyene de bak! Yarım saat önce bir croutiona dönüşen sensin!"
"Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun? Belki de hesaplamanız yanlıştı ve ben sadece biraz kendimden geçtim.""Daniel'ın hesaplamaları her zaman doğrudur."
"Bakın çocuklar, sohbetinizi bölmek istemem ama bir sorunumuz var." dedi Chase.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Croution
Fantasy-kesit- Eline baktım ve "Özrün kabul edildi ben de Ivory Wo-" derken sözümü kesti ve "Kim olduğunu zaten biliyorum." dedi. Ona garip bir bakış attım o da bunun üzerine "Mariam'la tanışırken gördüm." dedi. "Tamam. Seninle tanıştığıma memnun oldum Ja...