На ръба на живота

8 1 0
                                    

Били започнал да търси Аманда, Рони и Стейси. Накрая той ги открил. Тогава те му казали да млъкне, защото на тяхният етаж се разхождало нещо огромно. Тогава Били предложил:

Били:
-Хора айде да тръгваме и да се махаме!!!
Аманда:
-Ами Марк? Какво стана с него?
Били:
-Рисковано е да го чакаме. Ще умреем. Всички. Ако не се махнем.
Аманда:
-Няма да тръгна без Марк!!!
Били:
-Амандааа! Какво искаш? Май искаш да го изчакаме и онова да дойде и да ни избие!
Аманда:
-Не, но.
Били:
-Какво НО? Избирай идваш ли с нас или не?
Аманда:
-Да, ще дойда.

Така те излезли през задното стълбище. Те започнали да ходят по пътя с надеждата да видят някой. Тогава те чули стъпки зад тях. Аманда се обърнала и тя видяла огромно, високо и страшно същество. То се било вторачило в тях с неговите кърваво-червени очи. Тогава те започнали да тичат, а то ги подгонило. Бяга ли колкото душа им давало и накрая Стейси и Аманда успяли да се скрият. Тогава чули писаци и видяли, че Рони е в капанът на изродът. То го зграпчило и го драскало с ноктите му. Тогава Аманда изкрещяла. Чидовището се обърнало и я погледнало в очите и тя в неговите, това били и грешката.

Изкрещях за да привлеча изрода, но той ме погледна и аз него. Очи в очи. Това ми бешеи грешката. Видях как изрода ме убива по 6 различни и отвратителни начина. Започнах да усещам болка отвътре в мен. Тогава разбрах, че то се храни със страхът ни! Аз бях безсилна.

Тогава за неин късмет Били успял да прободе ръката на съществото! То изпищяло и се върнало в горичката, която водела до един хотел.

Едно същество, 2 жертви!

Last SurvivorsWhere stories live. Discover now