Новата

3 0 0
                                    

   Джон седял и чакал, но никой не идвал. Тогава той чул изродите, които трошели прозорците и изведнъж нещо го атакувало. Той се обърнал и видял същество, което имало кльощави ръце, остри зъби и нокти. То тръгнало към Джон, Джон разбрал, че това е краят, и че е бил измамен. Изведнъж се появил огромно нещо като робот, което пръснало черепа на чудовището. Тогава то взело Джон и излезнал навън с него. Джон бил стаписан и незнаел какво става. Роботът завел Джон някъде в гората и го оставил. Тогава Джон чул някакъв женски глас, който му казал да се обърне. Джон незнаел какво става и не искал да се обърне, но гласът му казал, че няма да го нарани. Тогава той се обърнал и видял едно момиче, което го гледало. Момичето било красиво и стройно. Имала дълга коса. То казало на Джон да не се тревожи, защото е в безопасност. Тогава момичето запалило огън и Джон видял, че момичето има красива, дълга и розова коса. То имало един робот, който я пазел.

Момичето се представило

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Момичето се представило. Името ѝ е Нели, нейният прякор бил PinkKiller. Тя знаела как да се бие и да убива брутално всеки. Тя видяла Джон, че е нападнат и за това използвала робота да убие чудовището и да го доведе. Джон разбира се бил объркан за това я попитал къде да легне. Тя му показала и той легнал и заспал.

Last SurvivorsWhere stories live. Discover now