Bölüm 3

7 0 0
                                    


Birkaç saat sonra güneş doğmaya başlamış ve imparatorluğun savaş silahları alana getirilmeye başlanmıştı. Gövde gösterisine başlayan Slaven  ve yarısı kadar askeri bulunmayan Hipis imparatorluğu savaş meydanında pozisyonlarını almaya başladılar. Hipis imparatorluğunun bu kadar az asker ile savaşa girmek istemesine anlam veremeyenler Slaven askerleri çoktan zafer havasına girmeye başlamıştı. Slaven ordusundan öne çıkan komutan Alvin karşı tarafı yaptıkları bu hatadan geri çevirmek için Hipis komutanı ile ortada buluştu. 

Hipis imparatorluğunun bu cesaretinden ötürü kendilerini kutlayan Alvin yaptıkları hareketin  sonları olacağını ve imparatorluklarının savunmasız kalacağını söyledi. Söylediklerinin ciddiye alınmadığını gören Alvin ordunun başına geri döndü. Askerlerini girdikleri zafer havasından çıkarmak için onlara karşı tarafın sayısına bakmadan hafife almadan savaşmalarını istedi. Sınırda başlayacak savaşın sesleri merkezden duyulacak bir hal almıştı. Kral mektubu ileten elçilerine generalin verdiği cevabı sordu. Fakat generalden cevap alamadan döndüklerini öğrenince etrafında bulunan eşyaları kırıp dökmeye başladı. Kralın Aşırı tepkisine anlam veremeyen elçiler korkarak oradan ayrıldı. Öteki tarafta komutan Alvin'in hücum emrini alan asker atağa kalkarak büyük ölümlere sebep olacak savaşı başlatmıştı. 

Askerlere güveni tam olan Alvin sonradan katılmak üzere savaşın gidişatını görebileceği bir tepeden izliyordu. Hipis imparatorluğu askerlerinin ellerinde varsayılandan küçük ve daha önce görülmemiş kılıçlar vardı. Önlerine çıkan Slaven askerlerini tek hamlede etkisiz hale getirmeye başlamışlardı bile. Maddox arkadaşlarının ölümüne şahit oluyor fakat elinden bir şey gelmiyordu. Bu durumu üstlerine bildirmesi gerektiğini düşünen Maddox soluğu komutanın yanında aldı. Alvin düşman askerlerinin kullandığı kılıçları tanıdı. Gördükleri 8 yıl öncesinde Slaven ordusu için yapılması düşünülen fakat daha sonra  kral tarafından yapımı durdurulan kılıçlardı. Alvin Maddox'dan savaşa girmemesini gün sonunda düşman tarafına teslim olmasını söyledi. Komutanın sebebini söylemeden verdiği emrine  karşı çıkmak istese de yerine getirmek zorundaydı.

Umut İmparatorluğu: BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin