Bölüm 7

5 0 0
                                    

Frank odasında kral Douglas'ı nasıl alt edebileceklerinin planını abisiyle birlikte yapıyordu. Bu arada içeriye giren 7-8 yaşlarında bir çocuk Frank'e sarıldı. Peşinden odaya giren genç kadın ise çocuğu oradan götürme niyetiyle yaklaştı. Davetsiz misafirler  Frank'in oğlu Lucas ve eşi Agatha idi. Abisini ailesi ile tanıştıran Frank eşinin imparatorluk dışında kendi halinde hayatlarına devam eden Gardenia kabilesinden olduğunu söyledi. Kabile diğer imparatorluklar tarafından lanetli olarak görülüyordu. Bunun sebebi doğan her çocuğun kendine has özellikleriydi. Bu özelliklerden birkaçı  biçim değiştirme, zihin kontrolü ve geleceği görmekti. 

Aynı sıralarda kral Douglas az sayıda kalan askerlerine destek için daha önce iş birliği yapmadığı imparatorluklardan dahi yardım istemeye başlamıştı. Onlara bahşettiği zenginlik istediği yardımlardan olumlu sonuçlar almasına neden oluyordu. Hipis topraklarında durum biraz daha farklıydı. Francis Wood tarafından tasarlanmış aşırı derecede keskin ve titanyumla kaplanmış Hipis kılıçları halka ve orduya güven veriyordu. Savaş hazırlıklarını tamamlamada sona gelmiş ordu yola çıkmak için saat sayıyordu. Yarın sabah yapacakları saldırıdan zafer ile ayrılacaklarından şüpheleri yoktu. Slaven halkı ise ailelerinden gelecek haberleri beklemeyi bırakmış sadece gerçeklerin kendilerine söylenmesini bekliyorlardı. Slaven imparatorluğunun askerleri kalede yardıma gelen askerler ise sınırda konuşlandırılmış askerler Hipis ordusunu bekliyordu.

Umut İmparatorluğu: BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin