Bölüm 1

34 2 0
                                    


Dünya sayısız imparatorluklar, krallıklar gördü. Birçoğunu hatırladı ama sadece birini unutamadı. Umutla var olanlar durdurulamaz ve unutulamazdı. Yaz aylarının sıcaklarından bunalmış Slaven halkı, kendilerini devasa havuzlara atarak serinlemeye çalışıyordu. Çoğunluğu kadın, çocuk ve yaşlıların oluşturduğu halkın yaz aylarında yaptığı bir rutin haline gelmişti. Eşleri ve çocuklarının yanında olamayan babalar ve genç yaşta orduya katılan delikanlılar ise imparatorluk sınırında yaşanacak büyük savaş için hazırlıklara başlamıştı. Çocuklar babalarının nerede olduğunu sormaya dahi korkuyordu. Daha önce aldıkları sert cevaplar bu soruyu tekrardan sormalarına engel oluyordu.  

Yılın büyük bir kısmını savaş alanında geçiren askerler artık bu durumdan şikayetçi olmaya başlasalar da kral Douglas barışa, ateşkese yanaşacak tavırlar sergilemiyordu. Hırsları tarafından tükenen birisi için kaybedilen hayatlar değil, kazanılan zaferler değerliydi. Askerlerin tek tesellisi geride bıraktıkları ailelerinin refah içinde yaşadıklarından emin olmalarıydı. İmparatorluğun sahip olduğu savaş teknolojileri diğer milletlerden savaş alanında bir adım önde olmalarını sağlıyordu. Askerlerin kendi aralarında konuştukları tek konu her savaş öncesinde olduğu gibi karşı tarafın neye güvenerek kendilerine saldırmasıydı. Askerlerin arasındaki bu muhabbeti Slaven İmparatorluğunun generali Eldon savaş çığlığı niteliğindeki konuşmasına başlayarak bitirdi. 

Umut İmparatorluğu: BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin