Bölüm 4

7 0 0
                                    

Büyük orduya sahip olan Slaven imparatorluğundan geriye 100-150 asker kalmıştı. Kalan askerlerin de teslim olmaya niyetleri yoktu. Hipis askerlerinin elindeki kılıçlar karşısındakine temas ettiği anda elden ayaktan düşürüyor, ölümünü daha acı verici bir hale getiriyordu. Bu görüntüye artık dayanamayan Maddox aldığı emri yerine getirerek Hipis ordusuna teslim oldu. Gün battığında savaş alanını üst üste birikmiş cesetler kaplıyordu. 

Slaven imparatorluğundan geriye kalan teslim olan Maddox, öldürülmeyip esir alınan Alvin ve birkaç yaralı askerden fazlası değildi. Hipis ordusu kazandıkları bu zaferi Slaven kalesini kuşatarak taçlandırmak istedi. İmparatorluk merkezinde fazla askerlerinin kalmadığını bilen Hipis ordusu mühimmat yetersizliğinden dolayı bu fikri gerçekleştiremedi. Zafer ile evlerine dönen ordu esir aldıkları askerleri de beraberinde sürükleyerek götürüyorlardı. 

Slaven halkı savaşın neticesini öğrenmek istiyor, muhafızlara ve merkezde gördüğü kral yetkililerine durumu soruyorlardı. Halkın merakını kralın balkon konuşması yaparak gidereceğini duyurdular. Halkın galeyana gelmesinden korkan kral savaşın zaferle sonuçlandığını ikinci bir taarruz için ordunun sınırda kalmaya devam ettiğini söyledi. Ordusunu kaybetmiş bir kral olarak çıkabilecek kaosu önleyebilecek güçte değildi. Yapılan açıklamalara inananlar olduğu gibi şüphe ile bakanlar da olacaktı. Bunlardan birisi de Maddox'ın ailesiydi. Geçmişte de sürgüne gönderilen  Maddox'ın kardeşi Frank'den sonra da yalan açıklamalar yaptığına şahit olmuşlardı. Hipis imparatorluğuna doğru götürülen yaralı Slaven askerleri ölümlerinin bir an önce gerçekleşmesini, düşman askerinin yapacağı muamelelerden kurtulmak istiyorlardı. Maddox teslim olma emrini yerine getirdiği için büyük pişmanlık içerisindeydi. Hipis'in merkezine ulaşan ordu  esir aldıkları askerleri şehir meydanında bulunan zindanlara attı.

Umut İmparatorluğu: BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin