Maddox'ın gözleri Alvin'i arıyordu. Düştükleri bu durumun sorumlusu olarak gördüğünden ondan hesap sormak istiyordu. Zindana getirilen askerlerden sonuncusu komutan Alvin oldu. Komutanını görür görmez bağırıp hakaretler savuran Maddox'ı zindan muhafızları etkisiz hale getirdi. Gözlerini açtığında karşısında dövülüp işkence edilmiş Alvin duruyordu. Alvin'e neden böyle bir emir verdiğini sordu. Komutan yanıtladı : ''Zindanına düştüğümüz ordunun generali kardeşin Frank oldu. Teslim olduğunda yargılanmak için mahkeme önüne çıkartılacak ve kardeşin Frank ile yüzleşmiş, böylece canın bağışlanmış , ordumuzdan bir kişi de olsa ailesine kavuşmuş olacaktı. Bunca ölümün sorumlusu olan kralın da gerçek yüzünü halkımıza gösterecektin.'' dedi.
Frank'in karşı tarafta savaştığını bilen Maddox kardeşinin ölümüne kesin gözüyle bakıyordu. Maddox kardeşinin bu durumundan nasıl haber olduğununu komutanına sordu. Alvin sürgün edilen genç Frank ile hiçbir zaman iletişimi kopartmadığını söyledi. Kral, Frank'i sürgün edebilmek için halkı onun bir meczup olduğuna inandırmıştı. Muhafızların tekrar zindana girmesiyle konuşmalarına ara verdiler. Maddox yarın sabah yargılanacağı haberini aldı. Slaven ordusundan geriye kalan askerler zindandayken kral Hipis ordusunun gerçekleştireceği ikinci bir saldırı için yardımcıları ile toplantı yapmaya başlamıştı.
Gece olmuş Alvin ve diğer yaralı askerler uyumuştu. Ama Maddox kardeşi Frank'i düşünüyor, çocukken beraber geçirdikleri zamanlar aklına geliyordu. İyi bir savaşçı olmamasına rağmen askeri zekası üst düzeydeydi. Bu özelliğinin babasından geldiği söyleniyordu. Babaları Francis onlar daha çocuk yaşta iken ölmüş, küçük Maddox ailesine bakmak durumunda kalmıştı. Kardeşi Frank'in iyi bir eğitim almasını istiyor, şiddetten olabildiğince uzak tutuyordu.
Frank eğitimini tamamladıktan ailesini zar zor ikna edip orduda görev almaya başlamıştı. 2 yıl sonrasında sürgün olayı gerçekleşmiş, sebep olarak Maddox'a ordu geleneklerine aykırı tutum ve davranış sergilemesi halka ise orduda geçirdiği ağır eğitimler sonucu akıl sağlını yitirdiği söylenmişti. Bütün bu olanları düşünürken zindan muhafızları uyanık olan Maddox'ı alıp oradan götürdüler. Muhafızların götürdüğü yer Frank Wood'un odasından başka bir yer değildi. Maddox odaya girdiğinde masada eski bir defter ve kendisi için hazırlanmış yemek masasını gördü. Odanın kapısında Frank içeriye girdi, abisinin bitkin halini görünce gözleri doldu. Birbirlerine sarılarak bunca yıllık hasrete son verdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut İmparatorluğu: Başlangıç
ФэнтезиTarih boyunca girdikleri bütün savaşlardan zaferler ile ayrılan Slaven imparatorluğu ilk yenilgileri sonucu savunmasız kalır. Gözü kara bir kral zafer için her şeyi yapacaktır. Ve bu duruma karşı çıkmak isteyen cesur bir aile büyük mücadeleler verec...