ГТН;
След като Ким ми каза тези думи, много се нараних тези жестоки думи доста ме нараниха не можех ѝ за миг да ти забравя.
Ника: Не трябваше да става така, защо по дяволите Suga ѝ каза че сме гаджета!? А всъщност не сме гаджета, ще отида да говоря с нея. -казах си аз и отидох при Ким за да поговорим.
Докато се качвах по-стълбите се блъснах в Yoongi.
Yoongi: Къде отиваш!?
Ника: При Ким, защо!?
Yoongi: Питам, да знаеш че после ѝ аз ще говоря с нея, не я притискай нито нищо.
Ника: Тя ми НПЗВ, няма изобщо да я притискам спокойно.
Yoongi: Добре!
И така аз се запътих към неговата стая където беше ѝ Ким разбира се. Бях стигнала до неговата стая, когато чух някой да плаче аз веднага влязох в стаята на Suga без да почукам или нещо подобно такова да направя.
Ника: Ким защо още плачеш?
Ким: Махай се от тук веднага!
Ника: Не, няма! Кажи ми защо плачеш?
Видях на леглото един голям розавобялочерен куфар в който имаше нейни дрехи.
Ким: Защото ти Suga сте гаджета, а ти знаеш отлично че го харесвам. Защо ми го причини? Що за приятелка си ти? Ти супер много ме нарани Ника. Никога повече не искам да ми говориш!
Ника: Ким, не е това което ти си мислиш. Suga имаше да ти дава нещо, но вместо да ти го даде Дой реши да те излъже. Повярвай ми, ти знаеш че никога няма да те нараня!
Ким: Да знам, просто ти си единствената която ме разбира, докато леля ми ми ме биеше през цялото време.
Ника: Знам, и много те съжелявам че си живяла с нея. Ти заслужаваш по-добър живот.
Ким: Може би, но ти го заслужаваш повече от мен. Ти си страхотна приятелка, мила, добра, грижовна и много др. Ти си ми всичко, само ти ми остана на този свят. Ти много добре ме познаваш, ти занеш че много бързо избухването, ти знаеш че мойте родители не ме обичат, ти знаеш че баща ми искаше да ме убие веднъж а пък майка ми искаше да ме погребе жива. За мен най-важните хора са ти, кака ми ѝ момчета вие сте ми като 2 семейство. И аз много си ви обичам!
Ника: Да, знам какво трудно детство си имала. Всичко това го знам, само те моля да ми простиш а за другото времето ще се погрижи. Важното е да си тук до мен, сестрата си и момчета ние те обича ме като приятел, сестра или като повече от приятел. Ще ми простиш ли?
Ким: Ами... Да, прощавам ти!
Ника: Много ти благодаря.
След тези думи аз я прегърнах, аз излязох от стаята ѝ иотидох долу при момчета.
V: Братовчедке какво ѝ стана на Ким?
Ника: Беше се ядосала на мен и на Suga.
Jungkook: Ѝ какво става? Оправих те ли си отношенията?
Ника: Само двете.
Jin: Значи сега трябва Suga трябва да си оправи отношенията с Ким?
Ника: Да, и още как.
Jhope: Jin много съм гладен.
RM: Да ѝ аз също.
Jin: Добре, хайде да сядаме да вечеря ме.
Jimin: Ника, Ким и Suga няма ли да дойдат да вечерят!?
Ника: Ким ми каза че не гладна, както ѝ Suga.
Jungkook: Добре, повече за нас.
Засмяха се всички останали, а Suga беше в хола на дивана гледаше TV. След това аз слязох с куфара, обаче не останах не забелязана Yoongi ме видя ѝ веднага стана от дивана ѝ се облегна на стената!
YOU ARE READING
BTS love
FanfictionКим е едно обикновено момиче с по-голяма сестра. След като Ким се мести в Барселона тя среща Suga рапърът от BTS, Suga след известно време осъзнава че има чувства към Ким!