На сутринта се бъбудих в стаята на Suga, слязох до долу да видя да ли има някой друг буден освен ме но уви нямаше никой, само аз бях станала с петлите (😂) погледнах телефона си ѝ видях че е 5:00AM сутринта.
Ким: Защо съм станала толкова рано? -казах си на ум.
Отидох до кухнята ѝ си направих закуска, след като се на закусих реших да гледам телевизия след някъде 5мин. реших да погледна отново телефонът си този път беше 7:00AM. Чух някакви стъпки идващи от стълбите, когато се обърнах видях че това е Ника моята най-добра приятелка.
Ника: Добро утро Ким.
Ким: Добро утро ѝ на теб Ника.
Ника: Защо си станала толкова рано?
Ким: Не знам, нямах желание да спя. А ти защо стана?
Ника: Следващият спи до по-късно за да не те заболи вратът. Аз попринцип ставам в 7:00AM.
Ким: Добре, на теб ти трябва повече спъне от колкото на мен.
И двете се за смяхме, обаче тя ми даде много добър съвет тя е единствената която знае че кога спя много малко че ще ме боли вратът цял ден.
След 1час.
V: Добро утро!
Ника: Добро утро и на теб Tea
Ким: Добро да е.
Kookie: Коя от вас 2те е стана толкова много рано?
Ким: Вярваш или не, аз станах много по-рано от това (😅 кошмар😂)
RM: Леле, аз нямам какво да кажа.
Jin: Аз пък имам! (Сега я втазах 😂)
Ким: Какво има Jin?
Jin: Защо по дяволите си станала толкова рано!?
Аз просто си седях ѝ го гледаш като гръмната.
Ким: Ами... Аз...
Тогава се появи Yoongi, аз веднага се затичах към него за де се скрия зад него.
Jin: КИМ ВИ МИН ЕЛА ТУК ВЕДНАГА ГОСПОЖИЧКЕ!!!!
Yoongi: Хей Jin защо ѝ викаш така!?
Kookie: Стига де Jin, Ким е най-малка от нас.
Jimin: Kookie е прав Jin.
Ника: Аз ще отида да направя закуска.
Jhope: Чакай ѝ мен!
След като Jin отиде в банята, Yoongi ме взе като булка ѝ отидох ме в неговата стая"нашета". Вече бяхме пред стаята Yoongi я отвори ѝ после влязох ме вътре ѝ той я затвори с крак, той ме постави на леглото в седнало положение след това той седна до мен.
Yoongi: Сега ми кажи защо Jin ти се развика.
Ким: Ами... Аз... Станах в 5:00AM.
Yoongi: Леле, това е много рано.
Ким: Да, знам.
Yoongi: Но защо си станала толкова много рано принцесо? Той погали лицето ми.
Ким: Защото сънувах кошмар ѝ затова. -казах му но... с тъжна муцунка.
Yoongi: Трябваше да събудиш ѝ мен.
Ким: Ти спеше толкова много сладко, чак ме беше жал да те събудя.
Той ме погледна ѝ видя че сълзите ми се стичаха по-бузите, а той веднага ме дръпна към него ѝ ме прегърна.
Yoongi: Недей да плачеш.
Ким: Н-не мога.
Yoongi: Защо? Кажи ми какъв е бил този кошмар.
Ким: Ами... Т-той беш... -ѝ тук той ме прекъсна.
Yoongi: Спри да плачеш красавице ѝ ми кажи какво е станало.
Ким: Д-д... - ѝ отново бях прекъсната, обаче той не каза нищо а ме бе целунал имах чувството че той искаже да ми каже нещо с тази прекрасна ѝ нежна целувка. Той се отдръпна ѝ аз първа проговорих.
Ким: З-защо го направи?
Yoongi: Искам да спреш да плачеш, не обичам когато плачеш става ми супер гадно ѝ се чувствам като виновен.
Ким: Н-не си виновен.
Yoongi: Добре, а сега ще ми кажеш ли какъв кошмар е сънувала моята принцеса?
Ким: Добре! -след това му разказах абсолютно всичко-кошмарът беше свързан с теб ѝ Ника. Бях ме на плаж когато ти отиде до тоалетна ѝ след това Ника също отиде, когато минаха 5мин. ѝ се притесних ѝ веднага започвах ме с другите да ви търсим обаче се разделихме. Jin търсеше на брега, RM близо до баровете, Jimin в съблекалните, V в близките хотели, Kookie в близките магазини, а аз в тоалетните. Преди да почнем да ви търсим им казах да се срещнем на брегът при Jin ѝ те се съгласиха.
След 5мин.
ГТJ;
Търсех на всякъде за тея двамата но никаква следа нямаше ѝ реших да се върна при нещата ни.
ГТRM;
Търсех по-висчки барове но без успех, ѝ се върнах при Jin.
ГТJimn;
Проверих в всяка една съблекалня но ѝ там ги нямаше, затова се върнах при останалите.
ГТV;
Тез хора потънаха в дън земя, никъде не ги виждам
V:Хм да не са се върнали? След като си зададох този въпрос на ум реших да се върна при другите.
ГТKookie;
Къде ли може би да е моята принцеса? Точно така с Ника станах ме гаджета още от преди да дойде Ким, предложих ѝ когато бяхме на питник с момчетата. Това няма значение сега, сега искам да знам единствено къде е тя както ѝ Suga разбира се, търсех ги из всички хотели но нямаше никакъв резултат затова си казах да отида при другите ѝ точно това ѝ направих отидох при другите.
ГТК;
Ким:Киде по дяволите може да са тези двамата? -Този въпрос не ми излизаше от главата, всички тоалетни проверих но бях пропуснала една която я бях подминавала като пътен знак, та отидох отворих врата ѝ познайте кой видях вътре точно така видях Ника ѝ гаджето ми да се натискат, те обаче ме видяха ѝ веднага се от дръпнаха един от друг. Ѝ ме гледаха като гръмна ти.
Ким: Какво по дяволите стана тук?
Ника: Ким...аз мога да обясня.
Те се учудиха, на бързо си метнаха по-един поглед ѝ после пак мен ме погледнаха.
Suga: Бебчо аз ще ти обяня.
Ким: Какво ще ми обясниш? Не мога да повярвам че ми изневеряваш с най-добрата ми приятелка. Как можа Suga как? А колкото до теб Ника, Jungkook се поболя от претиснение за теб. Ужас!
След тези думи аз веднага излязох от тоалетната ѝ се затичах към другите с мойте на сълзени очи.
ГТН;
Боже как може да съм така игойстка? Сега загубих най-добрата си приятелка. Как сега ще ѝ се извиня? Как тя ще ме погледне в очите? Сигурно с много омраза. Ще трябва да измисля нещо.
ГТS;
Мамка му, защо трябваше да стане така? Сега аз загубих единствената си любов, загубих я заради Ника тя е виновена за всичко. По дяволите толкова много се мразя сега, никога до сега не съм ѝ изневерявал. Аз просто трябва да ѝ кажа истината, не мога да я излъжа ѝ не искам да я лъжа, всеи пак още от малък я харесвам. Всичко започна когато се преместих ме в България за 1год. След това се запознах с момчетата, после си играех с тях когато погледът ми бе привлечен от едно красиво момиче, тя слиза се от едно бяло Audi с нейните родители.
Suga: Сигурно са нови. -казах си на ум, докато някой не реши да ме путне.
Hobie: Земята вика Suga.
Suga: Какво има?
Hobie: Към кого гледаш така?
RM: Да към кого гледаш така?
Те наистина бяха много любопитни ѝ затова ѝм показах.
Tea: Леле, тя е много красива.
Kookie: Много е сладка.
Jin: Ако я покана на срещата, тя ще ми откаже ли?
RM: Момчета погледнете Suga как я е зяпнал, възможно ѝ да имаш шанс с нея, ама първо виж Suga.
Suga: Боже тя има страхотен задник, не мога да откъсна очи. Момчета, искам да ви питам едно нещо.
Всички: Кажи?
Suga: Според вас имам ли шанс с нея?
Hobie: Пробвай, може пък ѝ да стане нещо.
В този момент майка ми реши да се поява.
Г-жа Yoongi: Момчета майките ви идват да ви взимат.
След 10мин.
V: Късмет с новата.
Kookie: Ѝ да ни кажеш как е минало.
RM: Късмет новако.
Jimin: Постарай се ѝ то много.
Jin: Давай го по кротко.
Hobie: Ѝ да не забравиш да ѝ подарих нещо.
Suga: Няма спокойно. Благодаря ви много за всичко момчета.
Всички: Няма защо, пак заповядай.
Suga: До утре!
Всички: До утре!
Ѝ така аз веднага се върнах в задният двор за да гледам новото момиче, ѝ за моя радост бях ме съседи.
ГТК;
Туко-що се преместих ме в новият ни дом, той беше много голям
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS love
FanficКим е едно обикновено момиче с по-голяма сестра. След като Ким се мести в Барселона тя среща Suga рапърът от BTS, Suga след известно време осъзнава че има чувства към Ким!