ГТS(продължение);
Веднага като пристигнах при другите ме видяха.
RM: Къде беше?
Suga: В тоалетната.
Jin: Цяла вечност ли?
Suga: Забавих се малко, ѝ какво толкова! (😒)
V: Е как така толкова?
Kookie: Ние навсякъде ви търсих ме!
Jimin: Мхм, не спрях ме да ви търсим.
Hobie: А ѝ Ким дойде разплакана.
Jhope тъкмо е бил излязъл от водата, ѝ си личеше косата му беше много мокра.
Suga: Знаете ли къде е Ким?
Jimin: Тя си тръгна, защо?Ретроспекция:
ГТV;
Видях Ким как тичаше с насълзени очи, ѝ Ника да тича след нея.
V:Какво става тук Ника?
Ника:Сега не е моментът V.
V: Ок, но после ще говорим.
Ника: Както искаш, аз тръгвам. Чао!
Всички: Чао!
Ника: Ким чакам те вкъщи да поговорим.
Ким: Няма за какво! Но ще си дойда защото съм уморена а ѝ ме боли глава. Чао Ника!
Ника: Добре, чао!
След 7мин.
V: Какво става Ким?
Ким: Питай те вашият приятел! Jimin: Какво е направил?
Ким: Ами...
RM: Защо плачеш?
Ким: Suga, той... Той...
Kookie: Какво той?
Hobie: Ким успокой се.
Ким: Д-добре.
Jin: А сега ни кажи какво е станало.
Ким: Видях Suga и Ника да се натискат в тоалетната. Ѝ сега ми е тъпо ѝ гадно, сега ѝ настроението ми се развали. (😭😔😢)
Hobie: Нямам думи. (😮)
V: Когато се приберем ще проведа един дълъг разговор с Ника.
Jin: Леле, на какво си била свидетелка. Горката ни ти(☹)
Ким: Малка съм да виждам това(😂😂😂)
RM: Успокой се Ким.
Jimin: Това ѝ моят мозък не го побира.
Kookie: Ужас! Не мога да повярвам на ушите си.
Ким: Е, аз ще тръгвам ще се видим вкъщи. Чао момчета!
Всички: Чао Ким!
След като Ким тръгна ние останах ме още малко, изведнъж чух как някой ме бутна!
Край на ретроспекцията!Suga: Как така си е тръгнала? Ѝ вие я оставихте да си тръгне е ѝ така?
V: Ммм... Да, тя пожела.
Jin: Защо?
Suga: Трябва да ѝ се извиня за една моя глупост където направих.
RM: Ти какво?
Suga: Не си чул грешно.
Kookie: Какво направи?
Suga: Сега не е моментът!
Hobie: Да приемем ли че ще ни кажеш после?
Аз само кимнах.
Всички: Ок.
Suga: Къде Ника? Ѝ също така къде е Ким?
Kookie: Ника е утях, ѝ Ким също!
Jungkook беше малко ядосан когато каза че Ника е утях, не знам какво съм изпуснал но... Мисля че те знаят но не си признават.
След 1час.
Мина 1 час, ѝ ние реших ме да се приберем. Ѝ така ѝ направих ме, прибрах ме се Kookie отиде горе при Ника, Jin, RM, Hobie и Jimin отидоха в кухнята някой да ядат а други да готвят, а аз се качих горе в моята стая за да видя как е Ким. Когато стигнах до вратата я отворих бавно искаш Ким да не ме усети но не стана както си мислех, тя ме видя ѝ веднага се изправи от леглото за да излезе от стаята но аз я спрях.
Suga: Къде си мислеш че отиваш?(😏)
Ким: Не е твоя работа!
Suga: Напротив, а сега ми кажи къде отиваш?
Ким: Махам се от тази къща, не мога да издържам повече.
Последнах ѝ очите как бавно сълзите ѝ се стичаха.
Suga: Ким спри да плачеш, знаеш че не понасям когато плачеш.
Ким: Не ми ѝ пука да ли понасяш или не понасяш, та ти ми изневери с най-добрата ми приятелка! Според теб как мога да ти имам доверие?
Аз нищо не казах а направо я взех като булка ѝ я оставих в легнало положение, след това отидох ѝ затворих вратата ѝ след това се запътих към леглото ми и легнах до нея, искаш да я прегърна но тя се пазеше от мен.
Suga: Виж Ким аз много съжалявам за всичко, ти знаеш че аз обичам само теб ѝ никоя друга.
Ким: З-знам но ти буквално се натискаше с нея, а с мен никога всеидно съм невидима за теб.
Suga: Не е вярно, ти за мен си всичко, Ника за мен не означава нищо освен че ми е като сестра. Ѝ знаеш ли от кога искам да се натискам с теб?
Ким: Ѝ ти за мен си всичко, но това ме нарани ѝ то много. (😔)
Suga: Знам, ѝ за което много съжалявам. Аз не исках да те нарана, просто ти все си заета ѝ почти не прекарваме време заедно.
Ким: А-аз много съжалявам, но просто Jin ме учи да готвя понеже не съм много добра в готвенето(ама никак даже😂).
Suga: Не е вярно, много те бива в готвенето. -усмихнах се ѝ тя също.
Ким: Благодаря ти за комплиментът. -тя се беше зачервила ѝ беше много сладка така.
Suga: Няма проблем.
Ким: Suga аз ще отида до кухнята. -тя тъкмо ставаше от леглото когато аз я бутнах обратно.
Suga: Този път няма да те пусна (😏)-усмихнах се самодоволно.
Ким: Какво ще правиш с мен? -тя ме погледна уплашено, много е сладка когато се плаши.е
Suga: Ще разбереш мила(😏).
Аз бях отгоре ѝ а тя беше от долу, аз я съблякох а ѝ тя също за да не изостане. След това аз я целунах по устните ѝ вече почнах да слизам по вратът,изведнъж се чудя силен вик.
Jin: Ким ела бързо при мен!
Ким веднага стана ѝ се облече.
Suga: Ким изчакай ѝ мен.
Тя даже не ми обърна внимание а веднага изхвърча през вратата, а аз веднага я последвах!
Край на кошмарът!
YOU ARE READING
BTS love
FanfictionКим е едно обикновено момиче с по-голяма сестра. След като Ким се мести в Барселона тя среща Suga рапърът от BTS, Suga след известно време осъзнава че има чувства към Ким!