Аз бавно отивах към вратата когато ме хвана някой за ръката.
Suga: Къде си мислиш че отиваш huh!?
Ким: Към така нареченото летище!
Suga: Ооо не няма. Ти оставаш тук при мен!
Ким: Оставиме намира Suga!
Suga: Няма да те оставя , забрави за това летище. Ти оставаш тук ѝ това е! Ясен ли съм!?
Аз наведох глава към пода ѝ не му отгороих.
Suga: Ким ти чу ли ме изобщо? Аз продължавах да мълча, ѝ изведнъж усетих неговите ръце на кръста ми.
Suga: Пусни дръжката на куфара.
Ким: З-защо да го правя!?
Той не ми отговори а направо ме взе като булка и се качих ме горе, след като затвори вратата с крак се запъти към леглото, ѝ след това ме постави в легналото в седнало положение аз се опитах да избягам но без резултат. След 5мин. в опит да избягам от него се придадох ѝ седнах на леглото ѝ той също седна на леглото до мен.
Suga: Сега ми кажи защо искаше да си отидеш?
Ким: Защо ти каза че ти ѝ Ника сте гаджета.
Suga: Това не е вярно!
Ким: Напротив каза го!
Suga: Не, не съм го казал!
След като той каза тези думи, Suga ме путна да легна ѝ той беше отгоре върху мен!
Ким: К-какво ще правиш с м-мен!?
Той не ми отговори на въпроса ми, аз усетих нещо меко върху устните ми ѝ това бяха неговите. Той веднага стана ѝ се отдели от мен!
Suga: Ким аз те харесвам.
Когато чух тези думи леко се просълзих но веднага изтрих сълзите си.
Suga: Ти харесваш ли ме!?
Ким: Ами... Аз...
Единствено нещо което беше това и след това веднага избягах.
Suga: Ким по-чакай ѝ мен!
Аз естествено не се обърнах и продължих да бягам.
ГТS;
Мамка му защо трябваше така да става? В момента много се мразя.
Suga:По-чакай малко ако
ѝ покажа подаръкът ѝ? Тя ще ми прости за това което казах, но за целувката не съжалявам изобщо! -казах си на ум ѝ веднага взех кутийката ѝ слязох на долу!
ГТК;
Скоро след като избягах от него видях другите да гледат TV.
Ким: Хора искам да ме скриете от Suga.
Jin: Защо?
Ким: Просто ме скриете.
Ника: Скрий се в кухнята, ѝ стой зад лявата стена.
Ким: Благодаря ти Ника.
Аз веднага се скрих, ѝ след 10мин. токът угасна.
Ника: Ким ела моля те.
Ким: Добре.
Бях горе-долу близо до дивана, когато усетих че някой извика, ѝ това бяха всички.
Всички: Сега Kookie.
Kookie включи осветлението когато видях Suga с някаква сърцевидна кутия в ръка.
Ким:Боже мой, защо е с тази кутия? -казах си на ум.
Имах ѝ още много въпроси,но той след това ми хвана едната ръката ѝ каза няколко думи.
Suga: Ъм... Ким!?
Ким: Да Suga!?
Suga: Ще ми станеш ли гадже!? Какво по дяволите каза току-що той!? Сега какво да му отговоря!?
Ника: Земята вика Ким!
Тя се засмя, а аз все още не знаех какво да му отговоря
Всички: Ким, кажи му да. Кажи му да!
Suga: Е? Какво ще кажеш!?
Ким: Да,...!
Той не ме остави да довърша изречението а направо ме целуна, ѝ аз естествено му отвърнах. Целувката беше незабравима искаше ми се никога да не свършва но... трябваше!
Suga: Ким ти ме направи много щастлив.
Ким: Радвам се Suga.
Всички: Поздравления!
Всички ни поздравиха но трябваше да си лягаме, затова всички отидоха по-стаите си без мен аз останах в хола!
След 10мин.
Усетих някакви ръце да ме прегръщат, аз се обърнах ѝ видях че това беше Suga.
Suga: Хайде мила трябва да си лягаме!
Ким: Добре Suga.
Suga: Моля те наричаи ме "oppa"!
Ким: Добре oppa.
След като казах тези думи той се усмихна, веднага се качих ме горе в нашата стая.
Suga: Лека нощ baby.
Ким: Лека нощ oppa.
Той ме целуна за лека нощ ѝ се отнесох ме в сън!(Това е стаята на Suga😍)
ESTÁS LEYENDO
BTS love
FanficКим е едно обикновено момиче с по-голяма сестра. След като Ким се мести в Барселона тя среща Suga рапърът от BTS, Suga след известно време осъзнава че има чувства към Ким!