Когато се прибрах нямаше никой, беше много пусто в стаите нямаше никой, абе цялата къща беше само за мен. Съблякох си горнището и си сабух кецовете, и след това продължих да плача.
Ким: Как може това да ми се случи!? -питах се наум.
Ѝ нещеш ли след 5мин. Ника и Suga влизат в къщата, ѝ дори Ника като "уш" загрижена за мен ме попита как съм.
Ника: Ким какво ти има!?
Ким: Вие ще ми кажете какво става тук!?! И не, не съм добре как да съм добре когато ви виждам заедно huh!?
Ника: Ким мога да обясня.
Ким: Давай!
Ника: Ние със Suga...
Тя щеше да продължи когато Yoongi я прекъсна.
Yoongi: Ние сме гаджета.
Аз погледнах ѝ двамата на кръв.
Ника: Какво!?
Ким: Знаех си! Ах ти... Ти... Ти си голяма предателка Ника, а аз глупачката ти се вързах. Никога повече не ми говори!
Аз веднага станах от дивана и отидох в на Suga стаята, като треснах вратата силно. А ѝ другите тъкмо се прибираха били са сигурно до магазина или там някъде. Ѝ те чуха силното тропане.
Ника: Ким чакай!
Аз естествено не ѝ отговорих!
ГТН;
След като избрахме подарък за Ким решихме да се приберем, ѝ кой да видя в къщата Ким която плачеше и ядеше шоколадов сладолед любимият ѝ. Но защо по дяволите Suga каза че сме "гаджета" като не сме!? И аз не знам, след вечеря мислех да говоря с нея, искаш да ѝ извиня.
ГТS;
Мамка му! Какво по дяволите направих аз! Защо го казах!? Не можах да измисля нещо друго!? А казах точно това!? Ама много съм тъп! Докато се псувах наум видях екранът на телефонът че светна, имах съобщение от Jhope.
Suga: Сега ще ми чете конско-казах си яз, ѝ му отговорих.
Съобщение от групата BTS:
Jhope: Min Yoon Gi какво по дяволите направи току-що?
Yoongi: Не знам Hobie
Jhope: Аз ще ти кажа какво си сторил на Ким, преди 20мин. говорих с нея.
Yoongi: Така ли? Ти си говорил с нея?
Jhope: Да!
Yoongi: Ѝ какво ти каза тя?
Jhope: Тя каза, че вие видяла в златарският магазин да взимате нещо от там. Какво сте взе ли от там?
Yoongi: Вярно е, ще ви покажа
ѝ снимка даже.
Jimin: Покажи я!
Jin: Да, покажия.
RM: Дай да видим тази тъй наречена 'снимка' от теб.
V: Успокойте се бе хора.
Jungkook: Да V е прав, по-спокойно той ще Ния покаже, давай Suga.
Yoongi: Добре, момент.
RM: Малко по-бързо!
Yoongi: Готово. Кажете ми и мнението си, много се постарах с много помощ от Ника.Jimin: Лол, много е хубаво.
Jin: Съгласен съм с Jimin.
RM: Това е страхотно.
Jhope: Красота, може ли да го взема на заем?
Yoongi: Не Jhope, не може това е за Ким.
V: На Ким много ще ѝ хареса.
Jungkook: Леле, и аз искам да подаря на нещо подобно такова на Ника. Това е страхотно красиво.
Yoongi: Благодаря ви много момчета, и аз също се надявам на Ким да ѝ хареса.
КНС (край на съобщенията)!
STAI LEGGENDO
BTS love
FanfictionКим е едно обикновено момиче с по-голяма сестра. След като Ким се мести в Барселона тя среща Suga рапърът от BTS, Suga след известно време осъзнава че има чувства към Ким!