Ceyhunun aşkı

297 17 19
                                    

"Erken geldiniz " diye şaşkınlıkla konuştu annem.

" Bu gece Ceyhun bizde kalabilir mi ?" dedim

"Tabi ki " dedi annem itiraz etmeden. Önce odaya geçtik ve kapıyı kapadık.

" Anlat bakalım kim bu kız ? " Dedim merakla Ceyhun'a . Ceyhun bana uzun uzun baktı.

"21 yıllık arkadaşım " dedi gözlerimi açabildiğim kadar açtım şimdi dur bir dakika

"Ben miyim o kız nasıl olur kaç aydır saklıyorsun bunu benden " dedim

"Yaklaşık 9 yaşımdan beri "

Çenemi dizilerime koydum beklemiyordum böyle bir şey aslında bi an Ceyhunla sevgili olduğumu düşündüm içimdeki şey acıma duygusuydu sanırım ya da Ceyhun'a karşı hep bir şey hissettim fakat bunun bende farkında değildim saçmalama Aybike ! Kardeşsiniz siz ! Ceyhun o sırada söze girdi

"Bekleyişlerim son bulsun istiyorum.sevdiğin her şeyi biliyorum ve sen sevdiğin için bende seviyorum. Beni sevmesen bile ısrarla 12 yıldır seni seviyorum. en çok kremalı kabak çorbasını seviyorsun mesela basketbol oymuyorsun basketbolda en çok istediğin şey pivot olabilmekti 2 yıl öncesine kadar ama artık guard olmayı seviyorsun boyundan şikayetçi değilsin . Esmer olduğun için güzel görmüyorsun kendini ama annemden sonra gördüğüm en güzel kadınsın. Fazla inatçısın.Kafana koyduğun her şeyi yapıyorsun. ve çok güçlüsün dayanabiliyorsun ağlayarak ya da başka bir şekilde ve ben seni böyle seviyorum"

Ceyhun bunları söylerken ben uyumuş numarası yaparsam belki gider diye düşündüm. Ama o her zamanki gibi beni haksız çıkardı.Beni koltuktan kaldırıp yatağıma yatırdı. sonra da kendi yattı yanıma bana dokunurken Ilk kez bu kadar tedirgindi. Sarıldı bana . saçlarımı kokladığını hissedebiliyordum. Ceyhun'un eli belimdeyken elini tuttum. bunu neden yaptım bilmiyorum ama içim kıpır kıpırdı.

"Bana zaman ver emin olmak istiyorum " dedim Ceyhun'a dönerek tam döndüm ki Ceyhunla aramızda 2 parmak kadar bile bi mesafe yoktu.Beni öpmemek için kendini zor tutuyordu. öpmez Ceyhun dedim ta ki o bunu çoktan yapmıştı.

"Ne yapıyorsun! " dedim bağırarak

"Sana zamandan bahsedeli 2 dakika olmadı daha !"

" 12 yıl yeterli bi zaman bence beni görmemen için kör olman gerekirdi. her sevgilinden ayrıldığında yanında olan ben omzumda ağlayan sendin Aybike! sana geç kalmak istemiyorum daha fazla " derken gözleri doluyordu.

" Tamam ne istiyorsun peki bu gece benden " dedim.

"Sadece uyumak istiyorum seninle uyanmak istiyorum " dedi onun bu sözleri beni etkiliyordu. karşı koyamıyordum ona. öpmesine sarılmasına hiç bir şey diyemiyordum. kendimi anlayamıyorum artık

Sen Herkes OlmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin