Part_01

2.3K 161 10
                                    


မျမင္​ႏိုင္​တဲ့ အရာ​ေတြကို

​ေတြးပူပီး ​ေၾကာက္​စရာမလိုပါဘူး

တကယ္​​ေတာ့ ​ေလာကႀကီးမွာ ​အမွန္တကယ္​​ေၾကာက္​ဖို႔​ေကာင္​းတဲ့

အရာက..လူသား​ေတြ ပါပဲ💭💭💭

1999ခုႏွစ္​..6လပိုင္​း 14ရက္​....

ဂ​ေယာင္​ဂီဒို က​ေန...ဆိုလ္​းၿမိဳ႕ရိွရာကို..ဦးတည္​​ေမာင္​းႏွင္​လာ​ေသာ...
အနက္​​ေရာင္​ ဆလြန္​းကား​ေလးတစ္​စီး...

ကားအ​ေ႐ွ ့ခန္​းမွာ​ေတာ့...ဆူညံ့စြာ..စကားမ်ား​ေနၾကတဲ့ လင္​မယားႏွစ္​​ေယာက္​...

ထိုအျဖစ္​အပ်က္​ကို ၾကည္​့​ေန​ေသာ..ကားအ​ေနာက္​ခန္​းခံုမွ..၅ႏွစ္​သားအရြယ္​..က​ေလးတစ္​ဦး ရဲ႕ မ်က္​လံုးထဲမွာ​ေတာ့ မ်က္​ရည္​​ေတြ ​ေဝ့သီးလို႔.....

"႐ွင္​.က..​ေတာ္​​ေတာ္​..​ေအာက္​တန္​းက်တဲ့ သူပဲ...ကြၽန္​မ ႐ွင္​့ကို ယူခဲ့တာ ​ေတာ္​​ေတာ္​မွားတယ္​....​

ေဖာက္​ျပန္​စရာ ႐ွားလို႔..​ေယာက်ာ္​း တစ္​​ေယာက္​နဲ႔မွ ​ေဖာက္​ျပန္​ရလား???

သိပ္​႐ွက္​ဖို႔​ေကာင္​းတာပဲ.. "

"​ေအး..မင္​းသိသြားလည္​း..ပါးစပ္​အ​ေညာင္​းခံပီး..ငါ​ေျပာျပစရာ မလို​ေတာ့ဘူး​ေပါ့..ဟုတ္​တယ္​.ငါက..လိင္​တူအခ်င္​းခ်င္​း..သ​ေဘာက်တယ္​..အဲတာဘာျဖစ္​လဲ..မင္​းလို..
..စာရိတၱပ်က္​ျပား​ေနတဲ့ မိန္​းမထက္​စာရင္​
အပံုႀကီးသာတယ္​ဆိုတာ..မွတ္​ထား..!!!!!.."

"ဘာ!!..႐ွင္​.က်မကို မ​ေစာ္​ကားနဲ႔....!!.."

"​ေအး..အဲဒါဆို မင္​းအ​ေၾကာင္​းမင္​းသိ​ေပါ့..အဟက္​!!..သူခိုးက လူျပန္​ဟစ္​လို႔...."

တစ္​စတစ္​စနဲ ့ ျပင္​းထန္​လာ​ေသာ..အ​ေျခအ​ေန​က. ..လက္​ပါတဲ့အဆင္​့ကိုပင္​​ေရာက္​လာရ​ေတာ့သည္​....

"အီးဟီး...!!.appa နဲ႔ omma ရန္​မျဖစ္​ၾကပါနက္​....သားသား​ေၾကာက္​႐ို႔ပါ...sob..
sob..*..."

ကားအ​ေနာက္​ခန္​းမွ ထြက္​လာ​ေသာ..သားျဖစ္​သူရဲ႕ အသံ​ေၾကာင္​့....ကား​ေမာင္း​ေနရင္း​​လွမ္​း​ေခ်ာ့လာတဲ့ ဖခင္​ျဖစ္​သူ...

"​ေအးပါ..သားရယ္​..မငိုနဲ႔ ​ေတာ့​ေနာ္​..papaနဲ႔
Mar ရန္​မျဖစ္​​ေတာ့ဘူး...."

သားျဖစ္​သူကို ေခ်ာ့ပီး ျပန္​အလွည္​့...

"​ေယာက်ာ္​း!!!!..အ​ေ႐ွ ့ ့မွာ..ကား!!..ကား....!!!!!!!!!!!!!

ဒုန္​း!!...ဝုန္​း!!!...💥💥💥💥

ျပင္​းထန္​​ေသာ..​ေပါက္​ကြဲသံနဲ႔အတူ....လမ္​း​ေဘးကို လြင္​့စင္​က်သြားတဲ့ ဆလြန္​းကား​ေလး....ဝင္​တိုက္​မိတဲ့..ကုန္​တင္​ကားႀကီးက​ေတာ့....​ေခါင္​းပိုင္​းျခမ္​းသာ..အနည္​းငယ္​ထိသြားတယ္​...

ကားကိုယ္​ထည္​အလယ္​အထိ..ခ်ိဳင္​့ဝင္​သြားတာ​ေၾကာင္​့..အထဲမွာ..ရိွ​ေနတဲ့ လူ​ေတြ အသက္​႐ွင္​ႏိုင္​စရာလမ္​းမရိွ.....

ျမင္​​ေနခြင္​့​ေလး (Chanbaek Yaoi.). Complete .မြင်နေခွင့်လေး (Z&G)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt