part_04

1.4K 121 11
                                    

ျမင္​့မားလွ​ေသာ...မိုး​ေမ်ွာ္​တိုက္​​ေတြ ..လွပတဲ့
ဖန္​းတီးမႈ့လက္​ရာ​ေတြ ယဥ္​​ေက်းမႈ ့​အႏုပညာ​ေတြ......နဲ႔ အသက္​ဝင္​​ေန​ေသာ...ဆိုလ္​းၿမိဳ႕...
ထို​ေနရာႏွင္​့ ဆန္​႔က်င္​ဖက္​...

14.6.2018......ဆယ္​စုႏွစ္​ဆို​ေသာ အခ်ိန္​ကိုျဖတ္​​ေက်ာ္​ပီး သကာလ..အရာအားလံုး ​ေျပာင္​းလဲသြားခဲ့​ေပမယ္​့...

တစ္​ခု​ေသာ အရာက​ေတာ့ ထာဝရတည္​ရိွ​ေနျပန္​တယ္​....

​ေမ်ွာ္​လင္​့ခ်က္​ မိဘမဲ့ ​ေဂဟာ🏩🏩

"Channie ahh!!...."

​​အခန္​းအျပင္​က​ေန ​ေခၚလာတဲ့ hyungရဲ႕ အသံ​ေၾကာင္​့ chan yeolအဝတ္​အစားအျမန္​ ဝတ္​ပီး ထြက္​လာလိုက္​သည္​ ။

"Hyung waeyo????.."

အခန္​းအ​ေ႐ွ႕မွာ မ်က္​ရည္​​ေတြ ရစ္​သီးပီး ရပ္​​ေနတဲ့ hyungကို​ေမးလိုက္​​ေတာ့...

"C channie ahh!..hyungတို႔ ဘယ္​လိုလုပ္​မလဲ ommaက..ဟင္​့...​ေဆးရံု က လွမ္​း​ေျပာလာတာ....​ေနာက္​ဆံုးအခ်ိန္​​ေရာက္​​ေနပီ..အ အခု..ဟင္​့...hyungတို႔ လိုက္​သြားၾကရ​ေအာင္​...."

တရံႈ ့ရံႈ ့ငိုပီး​ေျပာလာတဲ့ hyungရဲ႕ စကားအပီးမွာ...က်​ေနာ္​့ရင္​ထဲမွာ ထိတ္​ခနဲျဖစ္​သြားမိတယ္​...

ဟင္​့အင္​့...ommaဘာမွ မျဖစ္​ရဘူး..

လက္​သီးကို က်စ္​က်စ္​ပါ​ေအာင္​ ဆုပ္​လိုက္​ရင္​း
Hyungကို​ေခၚပီး...ommaရိွတဲ့​ေနရာက္ို လိုက္​လာလိုက္​​ေတာ့တယ္​....

တစ္​လမ္​းလံုး ငို​ေနတဲ့ hyung​ေၾကာင္​့ စိတ္​မပူဖို႔​ေျပာ​ေနရ​ေပမယ္​့...က်​ေနာ္​ကိုယ္​တိုင္​လည္​း​ေၾကာက္​​ေနမိတယ္​....

Ommaသာ မရိွ​ေတာ့ရင္​....ထိုအ​ေတြးကို က်​ေနာ္​တစ္​ခါမွ မ​ေတြးခဲ့....​ေသြးမ​ေႏွာတဲ့ က်​ေနာ္​တို႔​ေတြကို ဒီအသက္​အရြယ္​ထိ​ေရာက္​​ေအာင္​​ေကြၽး​ေမြးခဲ့တဲ့......motherႀကီး..

အခု သူမဘဝရဲ႕ ​ေနာက္​ဆံုး အခ်ိန္​ကို​ေရာက္​​ေနပီ...က်​ေနာ္​တို႔ကို သူမ တကယ္​ပဲ ထားခဲ့​ေတာ့မွာလား......

"C channie ah ...mamar ဘာမွမျဖစ္​​ေလာက္​ဘူးမလား....ဟင္​့..အဲလိုပဲ ျဖစ္​မွာပါ ​ေနာ္​.....hyung ​ေၾကာက္​တယ္​..marသာ မရိွ​ေတာ့ရင္​....."

"Arnyi!! ...omma ဘာမွ ျဖစ္​မွာမဟုတ္​ပါဘူး....မငိုပါနဲ႔ hyungရယ္​...."

က်​ေနာ္​ ႏွစ္​သိမ္​့စကား​ေျပာပီး..hyungရဲ႕ လက္​သြယ္​သြယ္​​ေလးကို ခပ္​တင္​းတင္​း ​ေလးဆုပ္​ကိုင္​လိုက္​​ေတာ့..​ေအးစက္​​ေန​ေသာ
အထ္ိအ​ေတြ႔....

မျဖစ္​ႏိုင္​တာ မွန္​းသိ​ေပမယ္​့..က်​ေနာ္​ လိမ္​ပီး​ေျပာလိုက္​မိတယ္​...ommaရဲ႕ ​ေရာဂါက တကယ္​ပဲ ​ေနာက္​ဆံုး အခ်ိန္​ကို ​ေရာက္​​ေနပီ

​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ hyung က်​ေနာ္​့..ကိုခြင့္​့လႊတ္​ပါ.....

In hospital.. .

"ဆရာမ ..အခန္​း..101က လူနာ "

"လူနာ႐ွင္​ ​ေတြလား...က​်ြန္​မ ​ေနာက္​ကို လိုက္​​ခဲ့ပါ..."

ျမင္​​ေနခြင္​့​ေလး (Chanbaek Yaoi.). Complete .မြင်နေခွင့်လေး (Z&G)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang