part (11)

1.2K 85 13
                                    

Speaker boxက​ေန ပ်ံ ့လြင္​့​ေနတဲ့ သီခ်င္​းသံတစ္​ခ်ိဳ႕
ခပ္​႐ွ႐ွ အဆို​ေတာ္​ရဲ႕ အသံက ပရိသတ္​​ေတြအားလံုးရဲ႕
ႏွလံုးသားကို အပိုင္​သိမ္​းထားသည္​့ႏွယ္​....

Baek ​ေကာ္​ဖီတစ္​ခြက္​ကို ​ေသာက္​​ေနရင္​းနဲ႔ အျပံဳး​ေလးတစ္​ခ်က္​ကို မပြင္​့တပြင္​့​ေလး ျပံဳးလိုက္​မိ၏

​ေနာက္​ဆံုး​ေတာ့ yeol​ေလးက သူျဖစ္​ခ်င္​တဲ့ အဆို​ေတာ္​ဘဝကို ရခဲ့ၿပီ​ေလ....

အခ်ိန္​​ေတြ ကုန္​တာ သိပ္​ျမန္​တာပဲလို႔​ေတာင္​ ထင္​မိတယ္​..

အရာရာက ​ေျပာင္​းလဲ သြား​ေပမယ္​့ မ​ေျပာင္​းလဲပဲ ထာဝရတည္​ရိွ​ေနမယ္​့ အရာက​ေတာ့ သူ yeolအ​ေပၚမွာထားတဲ့ ​ေမတၱာတရားပါပဲ...

Sehunnie ရဲ႕ ​ေစာင္​့​ေရွာက္​ မူ ့​ေအာက္​မွာ baekရဲ႕ ဘဝက အ​ေျခအ​ေန မမဲ့ခဲ့ပါဘူး....

​ေနာက္​မွ သိခြင္​့ရတဲ့ အရာက....sehunက နာမည္​ႀကီး သီခ်င္​း​ေရးဆရာတဲ့ ....luhan hyung က​ေတာ့ ဆရာဝန္​တစ္​ဦး

သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ က သိပ္​ၿပီး​လိုက္​ဖက္​လြန္​းတယ္​...တစ္​​ေယာက္​နဲ႔ တစ္​​ေယာက္​ကလည္​း နားလည္​မူ႔ရိွၿပီး...

အျပန္​အလွန္​ ​ေဖး​ေဖးမမနဲ႔...

တစ္​ခါတစ္​​ေလ သူတို႔ကို ၾကည္​့ၿပီး က်​ေနာ္​ ​ေလာဘစိတ္​​ေလးတစ္​လု ဝင္​မိတယ္​..

က်​ေနာ္​နဲ႔ yeol​ေလးလည္​း အဲလို မိသားစုဘဝ​ေလးကို ပိုင္​ဆိုင္​ခ်င္​တဲ့ စိတ္​​ေလးတစ္​ခုပါပဲ...

ဒါ​ေပမယ္​့ အခုခ်ိန္​...က်​ေနာ္​နဲ႔ yeolရဲ႕ ၾကားထဲမွာ စည္​း​ေတြက အထပ္​ထပ္​ျခား​ေနခဲ့ၿပီ​ေလ...

Idolဆို​ေသာ ပူပူ​ေႏြး​ေႏြး yeolရဲ႕ ဂုဏ္​သိကၡာကို နည္​းနည္​း​ေလးမွ အတိမ္​းအ​ေစာင္​းမခံႏိုင္​ပါ..

Yeolသာ ​​ေကာင္​းစားမယ္​ဆိုရင္​..သူရင္​ကြဲလည္​း ဘာအ​ေရးလဲ.. .

"Hyung...​ေဆးခန္​းသြားၾကရ​ေအာင္​​ေလ...ဘိုကင္​ႀကိဳယူထားတာ...အခု​ေလာက္​ဆို ​ေဒါက္​တာႂကီးလည္​း ​ေရာက္​​ေန​ေလာက္​ၿပီ....."

အနားမွာ ဝင္​ထိုင္​ၿပီး ​ေျပာလာတဲ့ sehun​ေၾကာင္​့ baek လက္​ထဲမွာ ကိုင္​ထားတဲ့ coffeeခြက္​ကို စားပြဲခံု ​ေပၚ ျပန္​တင္​လိုက္​ၿပီး ဖုန္​း​ေလးကို လွမ္​းယူလိုက္​​ေတာ့တယ္​

"အင္​းပါ....sehun ah...သြားၾကရ​ေအာင္​ ​ေလ..."

​ေနာက္​​ေတာ့ sehun ဖြင္​့​ေပးလာတဲ့ ကား​ေပၚကို တက္​လိုက္​ၿပီး...​ေဆးရံုရိွရာထြက္​လာလိုက္​​ေတာ့တယ္​...

"Hyung...မ်က္​လံုးက အဆင္​​ေျပရဲ႕လား..."

ကား​ေမာင္​း​ေနရင္​းနဲ႔ ​ေမးလာတဲ့ sehun​ေၾကာင္​့ baek
မ်က္​လံုး​ေတြ ကိုလက္​နဲ႔အသာစမ္​းလိုက္​မိတယ္​..

"အင္...​​ေျပပါတယ္​...sehunရယ္​...ဒါ​ေပမယ္​့ အခုတ​ေလာ ၾကည္​့ရတာ ပိုၿပီး ဝါးလာသလိုပဲ...ဘာျဖစ္​မွန္​းလည္​း hyungမသိဘူး....."

ျမင္​​ေနခြင္​့​ေလး (Chanbaek Yaoi.). Complete .မြင်နေခွင့်လေး (Z&G)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin