part(13)final..

2.1K 130 14
                                    

​သတင္​းသမား​​ေတြနဲ႔စည္​ကား​ေန​ေသာ paradise restaurant.​ေျမာက္​မ်ားစြာ​ေသာ . ပရိသတ္​​ေတြကလည္းrestaurantရဲ႕အျပင္​ဘက္​မွာ ႀကိတ္​ႀကိတ္​​တိုး စည္​းကား​ေန​ေတာ့တယ္​...

​​media​ေတြရဲ႕ မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​မွာ​ေတာ့....တည္​တည္​ျငိမ္​ျငိမ္​နဲ႔ ရပ္​​ေနတဲ့yeol..

Menagerျဖစ္​ဟန္​ရိွတဲ့သူက​ေတာ့..yeolရဲ​ ့ေဘးနားမွာ
ထိုင္​ၿပီး.yeolကို..စိတ္​မ​ေကာင္​းစြာနဲ႔ မ်က္​ႏွာလြဲထား​ေတာ့သည္​...

​သူတို႔ရဲ႕ entertainment ကိုနာမည္​ရ​ေအာင္​ လုပ္​​ေပးခဲ့တဲ့ အဆို​ေတာ္​တစ္​​ေယာက္​ ျဖစ္​တာမို႔ လက္​မလႊတ္​ခ်င္​​ေသးပါဘူး.. ..

ကုမၸဏီစာခ်ဴပ္​စာတမ္​းမွာပါတဲ့ စည္​းကမ္​းခ်က္​​ေတြအရ ၃ႏွစ္​စာ အတူလက္​တြဲလုပ္​ဖို႔ ဆံုးျဖတ္​ထား​ေပမယ္​့ အဆို​ေတာ္​ကိုယ္​တိုင္​က ​ေလ်ာ္​​ေၾကး​ေငြ ႏွစ္​ဆ​ေပးၿပီး..စာခ်ဴပ္​ကို ဖ်က္​သိမ္​းလိုက္​တာမို႔....

သူတို႔အ​ေနနဲ႔လည္​း ဘာမွမတတ္​ႏိုင္​​ေတာ့တဲ့အ​ေျခအ​ေနပါ..

Chan yeolတစ္​​ေယာက္​ မ်က္​ႏွာခ်င္​းတိုင္​းမွာရိွ​ေနတဲ့
သတင္း​သမား​ေတြနဲ႔ သူ႔ရဲ႕ fan​ေတြကို..ခါးၫႊတ္​ကာ အ႐ိုအ​ေသျပုလိုက္​ရင္​း....စကားလမ္​း​ေၾကာင္​းစလိုက္​​ေတာ့တယ္​...

"က်​ေနာ္​..အႏုပညာ​ေလာကထဲက​ေန အျပီးအနားယူ​ေတာ့မယ္​ဆိုတဲ့...အ​ေၾကာင္​း.အားလံုးကို.​ေျပာခ်င္​လို႔ပါ..."

​ေယာလ္​ရဲ႕ စကားအၿပီးဝယ္​ ကြၽတ္​ကြၽတ္​ၫံ​ေအာင္​ဆူညံလာ​ေသာ လူထုႀကီး...

"ဟင္​!..ဘယ္​လိုျဖစ္​လို႔..."

"ဟာ..အႏုပညာ​ေလာကထဲက​ို ဝင္​လာတာ​ေတာင္​မၾကာ​ေသးဘူး."

"Oppa!!...မသြားပါနဲ႔ o_O o_O..!!!...Andwae //"

သတင္​းသမား​ေတြကလည္​း.သူ႔ထင္​ငါအလုအယက္​ ဓတ္​ပံုရ္ိုက္​သူက ႐ိုက္​..သတင္​း​ေရးသူက​ေရးနဲ႔ တစ္​ခဏခ်င္​းအတြင္​းမွာ..ပြတ္​​ေလာ႐ိုက္​ကုန္​ၾက​ေတာ့တယ္​..

Fan girls​ေတြရဲ႕ ငိုယိုတားျမစ္​သံ​ေတြကလည္​း..အခန္​းအျပင္​က​အထိ​ေတာင္​အတိုင္​းသားၾကား​ေနရ​တယ္​..

Yeolက​ေတာ့ စင္​​ေပၚမွာတည္​ၿငိမ္​တဲ့ မ်က္​ႏွာထားနဲ႔ ပင္​..တုန္​လႈပ္​ျခင္​းအလ်ွင္​းမရိွ...သူ႔ဘဝမွာ ​ေနာင္​တဆိုတာ မရိွ​ေတာ့လို႔ပါပဲ...

က်န္​ရိွ​ေနမယ္​့ ဘဝသက္​တမ္​း​ေလးကို ခ်စ္​ရတဲ့သူရဲ႕ အနားမွာ​ေနၿပီး အတူတူ႐ွင္​သန္​​ခ်င္​တာမို႔လို႔...

"Park chan yeol shi!!..ဘာလို႔အခုလို ဆံုးျဖတ္​ရတာပါလဲ..entertainment နဲ႔ ျပသာနာ ျဖစ္​လို႔လား..??."

​ေမးခြန္​းတစ္​ခ်ိဳ႕ ​ေမးလာတဲ့ mediaသမားတစ္​ခ်ိဳ႕ကို yeolျပံဳးၿပီး ျပန္​​ေျဖလိုက္​တယ္​ ....

"မဟုတ္​ပါဘူး..က်​ေနာ္​့မွာ personalကိစၥ​ေလးရိွ​ေနလို႔ပါ.....

အားလံုးကို က်​ေနာ္​ ဝန္​ခံစရာရိွပါတယ္​...က်​ေနာ္​က ဒီလို​ေအာင္​ျမင္​တဲ့ အဆို​ေတာ္​ဘဝကို မ​ေရာက္​ခင္​..

🎉 You've finished reading ျမင္​​ေနခြင္​့​ေလး (Chanbaek Yaoi.). Complete .မြင်နေခွင့်လေး (Z&G) 🎉
ျမင္​​ေနခြင္​့​ေလး (Chanbaek Yaoi.). Complete .မြင်နေခွင့်လေး (Z&G)Where stories live. Discover now