part_07

1.2K 97 10
                                    

ကံၾကမၼာ.. .ဟုတ္​တယ္​..ကိုယ္​​ေတြ မျမင္​ႏိုင္တဲ့အရာတစ္​ခု

ထိ​ေတြ႔ကိုင္​တြယ္​ ဖို႔ဆိုတာကလည္​း မျဖစ္​ႏိုင္​...

တစ္​ခါတစ္​ရံ ႏူးညံ့ သ​ေယာင္​ရိွ​ေပမယ္​့...႐ုတ္​တရက္​ ခက္​ထန္​ၾကမ္​းတမ္​းတတ္​​တဲ့ ..အရာတစ္​ခု​ေပါ့

​ေလာကႀကီးမွာ လူသားတစ္​ဦး ရယ္​လို႔ ျဖစ္​တည္​လာကတည္​းက....အငိုနဲ႔စတင္​ၿပီး..လူ႔​ေလာကထဲကို ဝင္​​ေရာက္​လာခဲ့ၾကရတယ္​...

တစ္​ခ်ိဳ႕က​ေတာ့....​ေကာင္​းခ်ီး​ေပးမူ႔​ေတြနဲ႔​ေပါ့...ဒါ​ေပမယ္​့ တစ္​ခ်ိဳ႕​ေသာ လူ​ေတြက​ေတာ့..လူ​ေလာကထဲကို ဝင္​လာကတည္​းက ​ကံေကာင္​းခ်င္း​ဆို​ေသာ အရာ​ေတြအကုန္​လံုး ကို လက္​လႊတ္​ဆံုးရံႈးခဲ့ရတယ္​..

ကိုယ္​့ဘဝထဲကို မဖိတ္​​ေခၚပါလ်ွက္​ တိတ္​တဆိတ္​ တိုးဝင္​းလာၿပီး....

ကိုယ္​ မႏွင္ရက္​​ေတာ့တဲ့အခ်ိန္​မွ..သူဟာ တိတ္​တိတ္​​ေလး
ျပန္​ထြက္​သြားျပန္​တယ္​

ကိုယ္​သိပ္​ခ်စ္​ရတဲ့ သူ​ေတြကို ဆံုးရွံဴး ရပါမ်ား​ေတာ့..ထို ကံၾကမၼာ ဆိုတဲ့ အရာကို...မယံုၾကည္​ႏိုင္​​ေတာ့တာအမွန္​ပါပဲ..

ကိုယ္​ပိုင္​ဆိုင္​တဲ့အရာ​ေတြအားလံုး
ဆံုးရွံဴး ရတာ​ေတြ သိပ္​မ်ားလာ​ေတာ့
ကိုယ္​ ဘယ္​အရာကိုမွ မပိုင္​ဆ္ိုင္​ရဲ​ေတာ့ဘူး...

အခု ကိုယ္​မင္​းကို လက္​လႊတ္​ခဲ့ရသလိုမ်ိဳး​ေပါ့....
.
Yeollie~~~~~~~

"Chan yeol ရဲ႕အနားက​ေန ထြက္​သြားလိုက္​~~~ဒါဆို ​ေဂဟာကိစၥကို စဥ္​းစား​ေပးမယ္​...​မင္​းအတြက္​
မနစ္​နာ​ေစရဘူး...."

ခံုမ​ွာ ​ေျခ​ေတာက္​ခ်ိတ္​ထိုင္​ၿပီး ​ေျပာလာတဲ့ ထိုသူစကားအၿပီးမွာ baekhyun ရဲ႕ မ်က္​လံုးတစ္​စံု ျပဴးက်ယ္​သြားရ​ေတာ့သည္​။

ဒီလူက ဘာ​ေၾကာင္​့လဲ.. ..??...သူက Yeol ရဲ႕အနားက​ေန က်​ေနာ္​့ကို ထြက္​သြားဖို႔ ​ေျပာရတာလဲ...

​ေဂဟာကိစၥကို ရက္​နည္​းနည္​း ​ေနာက္​ဆုတ္​​ေပးဖို႔အတြက္​..​ေျပာဖို႔
Baek အရဲစြန္​႔ၿပီး လာခဲ့တာ...

အခုလို yeol​ေလးနဲ႔ အလဲအလွယ္​လုပ္​ရမယ္​ဆ္ိုတာ..baekသိခဲ့ရင္​ လံုးဝလာ​ေျပာမွာမဟုတ္​ဘူး..

ဘာလို႔ဆို baekရဲ႕ ဘဝက yeolျဖစ္​​ေနလို႔ပဲ..

က်န္​တာ​ေတြ အားလံုးကို မ်က္​ကြယ္​ျပဳထားလို႔ရ​ေပမယ္​့..
သူသိပ္​ခ်စ္​ရတဲ့ ​ေယာလ္​ကို​ေတာ့ ပစ္​မထားခဲ့ႏိုင္​ပါ...

"သူ​ေ႒းက ဘာကို​ေျပာခ်င္​တာလဲ??..က်​ေနာ္​က ဘာ​ေၾကာင္​့ chan yeol အနားက ထြက္​သြား​ေပးရမွာလဲ ."

က်စ္​!!!

"မင္​း ​ေမးခြန္​း​ေတြက သိပ္​မ်ား​ေနၿပီ ...ငါက ​ေမးခြန္​းျပန္​ထုတ္​တာကို မလိုခ်င္​ဘူး.....

သြားမလား....မသြားဘူးလား...အဲဒီ့္ႏွစ္​မ်ိဳးတည္​းက တစ္​ခုကို ပဲမ​င္​း​ေျဖရမွာ....

ျမင္​​ေနခြင္​့​ေလး (Chanbaek Yaoi.). Complete .မြင်နေခွင့်လေး (Z&G)Where stories live. Discover now