အခန္းထဲကို တစ္စြန္းတစ္စ ဝင္ေရာက္လာတဲ့ ေနေရာင္ျခည္ခပ္ေႏြးေႏြး.....
ေလထုထဲမွာ
တျဖည္းျဖည္း ေလ်ာ့နည္းလာတဲ့ ႏွင္းမႈန္စေတြက ေႏြဦးကို
ဆီးၾကိဳေနသလိုပင္..."အဟင္း~~~ဟင္...အ့......ကြၽတ္စ္~~~ကြၽတ္စ္..."
သူတို႔ၾကည့္ေနတုန္းမွာပဲ ခပ္တိုးတိုးေလး ညည္းတြားရင္း
သတိျပန္လည္လာတဲ့ ထိုေကာင္ေလး....Sehunတစ္ေယာက္ ထိုေကာင္ေလးကို တစ္ခ်က္ၾကၫ့့္လိုက္ၿပီး...အနားမွာရိွတဲ့ ခ်စ္ရသူေလးကို စမ္းသပ္ေပးဖို႔
ေျပာလိုက္သည္။"Gege~...ေကာင္ေလးသတိရလာၿပီ....စမ္းသပ္ေပးပါဦး
......""အင္းပါ....hunရယ္...."
Baek မိွတ္ထားတဲ့ မ်က္လံုးေတြကို အားယူၿပီး ဖြင့္လိုက္ေတာ့ မ်က္စိထဲကိုစူးခနဲ တိုးဝင္လာတဲ့ အလင္းေရာင္တစ္ခ်ိဳ႕
႐ုတ္တရက္ဆိုေတာ့ Baekမ်က္လံုးေတြကို အသာျပန္မိွတ္ထားလိုက္မိတယ္....
သူ အခု ဘယ္ကိုေရာက္ေနတာလဲ....ေသ သြားတာလား
..မျဖစ္ႏိုင္တာ.. .ဒါဆို သူဘာလို႔ နာက်င္မူ႔ကို ခံစားေနရတာလဲ. ..."ေကာင္ေလး...မင္းသတိရလာၿပီေနာ္....hyungေျပာတာကို ၾကားရလား.???...."
Luhan ေမးလိုက္ေတာ့ ေခါင္းကိုအသာ ညိွတ္ျပလာတဲ့ ထိုေကာင္ေလး.. ..
"ဒါဆို...မ်က္လံုးကို ျဖည္းျဖည္းေလး ဖြင့္ၾကည့္ေနာ္..အျမန္မဖြင့္လိုက္နဲ႔ မဟုတ္ရင္...မင္းေခါင္းေတြတအားကိုက္လိမ့့္မယ္......"
ထိုသူရဲ႕ စကားအၿပီးမွာ Baekမ်က္လံုးေတြကို ျဖည္းျဖည္း ခ်င္းဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့...ျမင္ကြင္းထဲမ်ား ဝိုးတိုးဝါးတား ေပၚလာတဲ့ လူႏွစ္ဦးရဲ႕ ပံုသ႑ာန္....
Baekကို ၾကည့္ကာ ခပ္ေနြးေႏြးေလး ျပံဳျပလာတဲ့ ထိုသူႏွစ္ဦး.....
"ဟို...baekအခု ဘယ္ကိုေရာက္ေနတာလဲ ဟင္..."
"အင္း..ညက ငယ္ေလးရဲ႕ ကားနဲ႔တိုက္မိတာေလ..အဲဒါေၾကာင့္...hyungတို႔က မင္းကို အိမ္မွာေဆးကုေပးထားတာ.......ဘယ္လိုေနေသးလဲ သက္သာရဲ႕လား..."
Luhanရဲ႕စကားအျပီးမွာေခါင္းကိုအသာညိွတ္ ျပီးခပ္တိုးတိုးေလး ေျပာလာတဲ့ ထိုေကာင္
"ဟုတ္ကဲ့ သက္သာပါတယ္....ဒါနဲ႔..ဟို က်ေနာ့္ရဲ႕ အိတ္ေလး....."
"အာ........ဒီမွာ....က်ေနာ္တို႔ ပံုစံမပ်က္သိမ္းထားေပးပါတယ္ ..စစ္ၾကည့္လိုက္ဦးေနာ္..."
လက္ထဲက္ို ထည့္ေပးလာတဲ့ အညိဳေရာင္လြယ္အိတ္ေလးကို
Baekရင္ခြင္ထဲမွာ ပိုက္ထားမိတယ္..သူ႔ရဲ႕ တစ္ခုတည္းေသာ ပိုင္ဆိုင္မူ႔ေလး....
YOU ARE READING
ျမင္ေနခြင့္ေလး (Chanbaek Yaoi.). Complete .မြင်နေခွင့်လေး (Z&G)
FanfictionOnly chanbaek Chanbaek bl ..present for Byunbaek_6104. #Hyunnie_6104