အပိုင်း(၃)

3.6K 252 3
                                    

#Unicode
Time skip/

"ဆရာ ကြှနျတော့ျသားအခွအေနေ ..."

"ခငျဗြားတို့ကံကောငျးပါတယျ
လူနာရဲ့ဒဏျရာ သိပျပီးအနကျပိုငျးကွီးထဲကို
မရောကျဘူးဆိုပမေယ့ျ သှေးထှကျလှနျနပေါတယျ...
ဒီ့ထကျပိုပီးနောကျကသြှားရငျ သှေးထှကျလှနျသှားတဲ့ အနနေဲ့ လူနာ အသကျဆုံးရူံးသှားနိုငျပါတယျ ....
အဲဒါကွောင့ျ အခုလောလောဆယျ လူနာ သှေးအရမျးလိုအပျနပေါတယျ  လူနာက AB+ သှေးပါ ...
လူနာနဲ့တူမဲ့သှေးအမြိုးအစား ကိုအမွနျရှာရပါမယျ
ကြှနျတော့ ဒီသှေးအမြိုးအစားကရှားပါးတဲ့အတှကျကွောင့ျ ကြှနျတော့ျတို့ဘကျကလညျးအစှမျးကုနျရှာနပေေးနပေါတယျ... ခငျဗြားတို့ဘကျက လှုပေးမယ့ျ အလှုရှငျ တှေ့တာနဲ့ ခကြျခငြျး ဆကျသှယျပေးပါ ...
ကြှနျတော့ျကိုခှင့ျပွုပါအုနျး ... "

" Doctor ခန လေးပါ...
ကြှနျတောျက AB+ ပါ.. ကြှနျတောျလှုပေးခငြျပါတယျ Doctor "

အသံပိုငျရှငျကား .... ထကျနိုငျပငျ

"ငါ့သားရာ... ဦးကြေးဇူးအမြားကွီးတငျပါတယျ ကှာ
သားရာဇဝငျမှာ ဒီက ငါ့သားထကျနိုငျပေးတဲ့ အသကျပဲရှိတော့ပါတယျကှာ .... ငါ့သားကိုဦးကြေးဇူးအမြားကွီးတငျတယျကှာ "

ဦးလှနျးမောငျ သညျ  ထကျနိုငျအား ပှေ့ဖကျကာ ကြနေပျနလေသေညျ ...

"ဦးလေး ကြှနျတောျတို့အခြိနျမရှိဘူး သှားကွရအောငျ
Doctor ကြှနျတောျတို့ သှားကွရအောငျ "

Time skip /

သှေးတပုလငျးခှဲခန့ျ ရာဇဝငျ ခန်ဓာကိုယျထဲကိုပွောငျးလဲပေးလိုကျရသော ထကျနိုငျတယောကျ ကုတငျပေါျ၌ ဖြော့တော့စှာ အိပျပြောျနလေသေညျ ....

တဖကျကုတငျရှိ ရာဇဝငျကား အားအငျမြားပွည့ျသှားကာ သတိပွနျလညျလာသညျ ...
မကြျလုံး ဝေ့ဝဲကာ ဘေးဘီ ကွည့ျလိုကျစဉျ လူနါကုတငျပေါျ ျတှငျအိပျပြောျနသေောထကျနိုငျအားတှေ့လိုကျရသောအခါ ... စိုးရိမျကွီးစှာဖွင့ျ ...

"ထကျနိုငျ....ထကျနိုငျ ..."

"လူနာကိုရာဇဝငျသိပျပီးတော့လှုပျရှားမူ့တှေ မလုပျပါနဲ့အုနျး ... ဒဏျရာက အခုမှ သကျသာ ခါစပဲရှိသေးတာ ... အခု ရှင့ျကိုသှေးသှငျးထားတာပါ..
ဟိုဘကျက ကိုထကျနိုငျက ရှင့ျကျိုသှေးလှုထားတာ
အခု ခနအိပျပြောျနတောပါ... မကွာခငျနိုးလာမှာပါ...
သူ့အတှကျမစိုးရိမျပါနဲ့ ခနနရေငျ ကြှနျမတို့သူ့ကိုအားရှိတဲ့အစားစာတှကြှေေးမှာပါ... ...
အခုကိုရာဇဝငျ .. ပွနျလှဲနလေိုကျပါနောျ ..."

ရာဇဝင်ရိုင်းခဲ့သည်Where stories live. Discover now