HARRY'S P.O.V
Louis'nin sevgilisiyim.
Sikik Louis'nin sevgilisiyim.
Sevgilisiyim Louis'nin.
Louis'nin sikik sevgilisiyim.
Ne?
Duyduğum cümleyi doğru idrak edip etmediğimi anlamak için tüm çakralarımı sonuna kadar açtım. En azından denedim. Sanırım işe yaramadı.
Gözyaşlarımı geride tutmak için büyük bir çaba harcıyordum. Louis'nin bana baktığını hissettim ama diğerleri koyu bir sohbet içine girmişler gibiydi.
Çocuklar Louis ile yaşadığımız ilişkiyi az çok anlasa da hiçbir zaman doğru düzgün bir açıklama yapmamıştık. Elimizden geldiğince ertelemiştik.
Ve şimdi, karşıma geçmiş daha önce birkaç kere anlaşmalı olduğumuz şirkette gördüğüm Eleanor denen kızla sevgili olduğunu söylüyordu.
"Biraz halsizim, evde görüşürüz" diyip cevap beklemeden yanlarından uzaklaştım. Son yirmi dakikadır zaten sınırlarımı zorluyordum.
Louis'nin arkamdan adımı seslendiğini duyabilmiştim ama bir de onunla uğraşacak halim yoktu.
➳
Odama çıkıp kafamı yastığıma gömdüm. Kimseyle muhattap olmak istemiyordum.
Ne kadar düşünsem de beynim almıyordu. Louis'nin sevgilisi benim sanıyordum. Beni seviyor diye düşünmüştüm. Yanılmışım. Onun için eğlenceden başka bir şey değildim. Madem biriyle eğlenecekti, bu kişi onunla her gece aynı oda da kalan ben olmak zorunda mıydı?!
Hıçkırıklarımda boğulacağımdan korktuğumdan mutfağa inip kendime su koydum. Nefesimi düzenlemeye çalıştım ama olmuyordu.
Sikik kalbimin acısı hıçkırıklarıma da vuruyordu işte!
Mutfaktan çıkıp salona geçtim. İnternetten sağlıksız yiyecekler söyleyip çürüyene kadar film izleyecektim.
Hayallerim saniyeler içinde binlerce parçaya bölündü çünkü tam salonun ortasında dikiliyordu. Onun yüzünden paramparça olan tek şey hayallerim değildi gerçi.
Onu umursamamaya ve gözümdeki buğulanmayı belli etmemeye çalışarak odama yöneldim. Tüm gün odamda kısıtlı kalacaktım anlaşılan.
Beni engelleyen şey bileğimi tutan eli oldu. Dokunuşuyla bile ağlayacak hale geliyordum. Tanrım bunu hakedecek ne yaptım?!
"H-Harry, dinlemelisin lütfen," önüme geçip gözlerini gözlerime dikti. Aşık olduğum mavilerinin etrafı kızarmıştı.
"Kız arkadaşın gerekli açıklamayı yaptı." diyerek merdivenlerden hızlıca çıkmaya başladım. Yarın istemesem bile onunla konuşacaktım zaten ama hiç aceleye getiresim yoktu.
×××××××
harold'ımı üzeni üzerim herkes ayağını denk alsınnn
nyphexa out.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
backstage ➳ larry stylinson
FanfictionHarry ve Louis birbirlerine çok aşıklar ama bunu gizlemek zorundalar. 080718 ➳ 180119