eighteen

1.1K 75 22
                                    


YILLAR SONRA ya da aylar, Harry zaman kavramını yitirmişti.

Harry hiç bu kadar boş hissetmemişti. One Direction ayrılalı neredeyse iki sene olmuştu, çalışmalarına solo devam ediyordu. Başlarda bırakmayı çok kez aklına getirmişti, yola yalnız devam etmek gözüne acayip hardcore geliyordu ancak zamanla alışmaktan başka çaresi yoktu. Her şekilde yanında olan destekçileri -onlara hayran demekten hoşlanmıyordu- için devam etmeliydi, öyle de yaptı. Çocukların hepsiyle arada sırada konuşuyorlardı, gününüz geceniz birlikte geçen insanları bir an da hayatınızdan çıkaramazdınız. Louis ise onun için büyük bir muamma olarak kalmıştı, belki de hep öyle kalacaktı. Grup olarak görüşmedikleri taktirde iletişime geçmemişlerdi. Ne kadar acı, diye düşündü; artık eskisi kadar üzülmüyordu ancak o boşluk içinde hep vardı. Gidecek gibi de durmuyordu.

Harry elindeki mavi yaldızlı defteri kapatıp yatağının altına attı- küçüklüğünden kalma bir alışkanlıktı, insanların görmesini istemediği eşyaları hep öyle saklardı- küçük sehpadaki kurumuş kahveli cam bardağı mutfağa götürüp suyun altına tuttu. Bu sırada kendisini ayıplamayı ihmal etmiyordu, ne ara bu kadar pis bir insana dönüşmüştü? Dolabından malzemeleri çıkartıp kendisine sandviç hazırlamaya girişti, önceki gün öğlenden beri midesine bir şey girmemişti ve saat öğleden sonra ikiye geliyordu. Yemeğini büyük bir iştahla falan yiyemedi, kendini dinç hissedemiyordu. Jeff ile buluşması gerektiğinden oyalanmadan tabağı bulaşık makinesine atıp kıyafetlerini değiştirmek için odasına geri döndü. Son derece sade ve geneli siyah renkten oluşan kombinini üzerine geçirip saçını man bun şekline getirdi, aynaya bile bakmaya gerek bile duymadan telefonuyla anahtarını alıp evden çıktı. Sayılabilecek kadar az olan şeyler dışında etraftakileri umursamaktan vazgeçmişti. Hayatın bize getirdikleriyle yaşarız, hiç bir şeyin üzerinde yüzde yüz etkimiz yoktur çünkü hayatımız kendimizden ibaret değildir. Ne kadar uğraşırsanız uğraşın, hayatınızın hiçbir zaman tek sahibi olamazsınız. En azından Harry, o an için böyle düşünüyordu.

××
yıllar sonra yeni bölüm attım auwhsjnsnd bir daha ki bölüme kadar fin olarak alabilirsiniz çünkü bir dahaki bölüm gelmeyebilir awswajwnmzms
ne yazdım bilmiyorum çok saçma bi haldeyim kimseyi mutlu edesim yok

bu bebiş 27 oldu ::")

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bu bebiş 27 oldu ::")

backstage ➳ larry stylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin