ben bu wattpad kadar sorunlu bi uygulama görmedim aq yayınladığım bölümü taslak olarak gösteriyor kafamı nerelere vuram
××××××HARRY'S P.O.V
Yaklaşık yarım saattir, Niall'ın tüm yiyecek rafları girişten aldığımız market arabasına doldurmasını izliyordum. Evde yiyecek kalmadığını söylemiş, Zayn ve beni de peşinde sürükleyerek buraya getirmişti. "Hadi N, bu kadar şeyi kim yiyecek? Ordu besliyoruz sanki" diye homurdandı Zayn. Niall ise ona kötü olduğunu düşündüğü ama şempanzeye benzemesini sağlayan bakışlarından atıp "Babacığınla nasıl konuşuyorsun sen ya? Yedirmedim yedim, içirmedim içtim. Bugünler için miydi hepsi ha?"
'Babacık' kelimesi gözlerimin kocaman açılmasını sağladı. "Daddykink mi yapıyorsunuz siz?!"
Zayn sabır dilercesine ellerini iki yana açtı. "Daddykink yapsak ben baby olur muyum sence? Saçmalamayı kesinde kasaya gidelim hadi."
➳
Elimdeki poşetleri mutfağa bırakıp salona geçtim. Park yerinde Louis'nin arabasını görmüştüm, büyük ihtimalle odamızdaydı ve onunla yüzleşmek istemiyordum.
Üzerinde salt & vinegar yazılı olan cips paketini açıp dizime yerleştirdim. Şu sıralar yapmak istediğim tek şeyi yapıp film izleyecektim. Kumanda için etrafa bakındım ama ortalıkta görünmüyordu. Nerede olabilir diye düşünürken arkamdaki nefesle ürpererek refleks olarak hızlıca arkama döndüm. Lou elinde televizyon kumandasıyla karşımda duruyordu.
"Bunu mu arıyorsun?"
××××××
şu çocukları bi muratlarına erdiremedim amk dkeşdefllsöö
nyphexa out.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
backstage ➳ larry stylinson
FanfictionHarry ve Louis birbirlerine çok aşıklar ama bunu gizlemek zorundalar. 080718 ➳ 180119