'1'

13K 175 16
                                    

Sabah olmuştu ve yurtta herkes aceleciydi. Namjoon'un gene dinlenmemesi sonucu oluşan aksilikler. Bu koşuşturma herkesin giyinip hazırlandıktan sonra Namjoon'un yatakta yatıp uyumasını görene kadardı.

'Seokjin'
Na-Namjoon neden uyuyorsun?

'Yoongi'
Bu benden de uykucu cıktı geç kalacağız biri kaldırsın şunu

Yoongin'in demesiyle Jungkook Taehyung ve Jimin Namjoon'un üzerine atladı ve üçüde yatakta zıplamaya başladı. 2 dakika bile olmadan Namjoon uykulu gözlerini açtı.

'Namjoon'
Şurada azıcık bile beni dinlemediniz şimdi boşuna hazırlandınız bu gün iş yok...

'Hoseok'
Ne gerçekten mi? Peki bunu neden daha önce söylemedin?

'Namjoon'
Söyledim ama beni dinlemediniz. Etrafta koşuşturup durdunuz.

'Jungkook'
Namjoon hyung haklı hepsi sizin yüzünüzden şimdi ben şuan uyuyordum.

'Yoongi'
Sus yumurcak işe geç kaldık öldürecekler bizi diye etrafta bağırarak gezen ben ve diğerleri değiliz sensin.

'Jungkook'
Hepsi Taehyung ve Jimin'in suçu. Sizin yüzünüzden ben uyandım.

'Seokjin'
Jungkook neden inatçısın?

'Jungkook'
Değilim sadece sizi taklit ettim.

'Namjoon'
Benim dışımda herkesi taklit etmissin Jungkook.

'Jungkook'
Hyung bundan sonra sen ne yaparsan onu yapacağım en iyisini sen biliyorsun çünkü.

'Jimin'
Ne yani aynı hareketleri daha yapmayacakmıyız?

'Namjoon'
Neden bunu dışarda tartışmıyorsunuz? Eğer giderseniz bende uyumuş olurum. Bence gidin artık.

'Taehyung'
Bangtan bana kalırsa odadan çıkalım çünkü Namjoon birazdan oyuncak ayı teddy yerine bizi kullanacak.

Dedi ve koşarak odadan çıktı arkasından Hoseok ve Jungkook çıktı Jimin ise Yoongi'nin koluna girdi ve bahçeye çıktılar. Seokjin ise Namjin'ciler için beraber uyudular...

İlk bölümüm ve kitap yazmaya yeni başladım. Umarım güzel olmuştur, umarım beğenmişsinizdir.
OKUYAN HERKESE TÜM SAYGIM VE TÜM SEVGİMLE TEŞEKKÜRLER
▪▪▪🌟▪▪▪
▪▪▪

A little touch // Vminkook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin