'3'

7.1K 167 11
                                    

'Jimin'
Ben sana yatma diye bir şey söylemedim Jungkook sadece o bölgemde bir şey hissettiğimde azıyorum anla beni

'Jungkook'
Umrumda değilsin Park Ji Min

Dedi ve oturduğu yerden kalktı ve odasına geçti. Jimin ise Jungkook'u takmadı çünkü her zaman böyle yapıyordu. 1, 2 saat sonra gene gelip Jimin ve Taehyung ile takılacaktı hatta özür bile dileyecekdi. Jimin gözlerini kapattı ve uykuya daldı. Taehyung Jimin'i rahatsız etmemek için üzerinden kalktı ve telefonunu aldı. Koltuğa uzandı ve en sevdiği oyunu oynamaya başladı. Namjoon Seokjin ve Hoseok ise taş, kağıt, makas oynuyorlardı. Yoongi'nin canı oldukça sıkılmıştı. Yoongi Jungkook'un odasına gitti içerden bazı sesler geliyordu sesler şunlardı: Hırr al gardını küçük domuzcuk çünkü birazdan yüce Kook'un gazabına uğrayacaksın. Diye bağırıyordu. Yoongi kapıyı tıklatmadan direk içeriye daldı. Jungkook'un elinde oyuncak kılıç, gözünde siyah bir bandaj, kafasında ise korsan şapkası vardı. Yerlerde bir kaçtane oyuncak ve bir yastık büyüklüğünde pembe bir domuz vardı. Yoongi kıkırdadı ve Jungkook ile alay etti.

'Yoongi'
Ahaha Jungkook Süperkook öldüde yüce Kook'mu başladı?

'Jungkook'
Bence ıssız denizlerin koca yürekli kaptanı kanca dişli Yoongi bana önder olmalı.

'Yoongi'
O zaman al gardını küçük domuzcuk Yüce Kook ile Kanca dişli Yoongi geliyor.

Dedi ve Jungkook ile beraber korsancılık oynamaya başladılar. Yaklaşık 1.5, 2 saat oynadılar ve saat artık 15.03 olmuştu. Kahvaltıyı geç yaptıkları için övle yemeğinide geç yaptılar. Seokjin onları sofraya çağırdı ve hep beraber yemek yediler...

A little touch // Vminkook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin