Artık konser zamanı gelmişti. Yani nerdeyse konser 20.30'da başlayacaktı ama onlar 18.58'de geldiler. Çünkü daha kıyafet giyip makyaj yapacaklardı. Konserin başlamasına son 5 dakika vardı ve sanki hepsi ilk defa konser vereceklermiş gibi heycanlıydılar. Ve zatende böyle olması gerekiyordu. Konser başladı ve bir anda müzikleri sesleri yükseldi. Yedisi birden sahneye çıktı. İlk söyleyecekleri müzik Fake love. Hepsi söylemeye başladı. Etraftan bağırış sesleri gelmeye başladı. Herkes Bts Bts diye bağırıyor Bangtan Bomb'ları sallıyorlardı. Etrafta siyah üzerine parlayan birbirinden güzel renkler vardı. Konser yeri o kadar büyüktüki arkada olan kişilerin sesleri gelmiyordu. Sonunda konser bitmişti. Saat 12.08'di hepsi olduğundan yorgundu. Ve çabucak eve gitmek istiyorlardı. Arabaya bindiler ve hepsi koltuğa oturmalarıyla uykuya daldı. Ama Taehyung uyumuyordu. Ne olmuştu ki? Yorulmamışmıydı? Evet Taehyung çok enerjik bir insan ama nerdeyse sabahtan akşama kadar dans ediyor yani uyumaması normal bir şey değil. Seokjin gözlerini araları ve başını Taehyung'un omzuna koyacakken Taehyung'un gözünden akan bir damlayı gördü aslında görmedı fark etti.
'Seokjin'
Taehyung noldu neden ağlıyorsun?Göz yaşlarını sildi.
'Taehyung'
Ağlamıyorum hyung sadece gözlerim yanıyor o yüzden göz yaşı damlıyor.'Seokjin'
Ne olduğunu söylüyormusun yoksa diğerlerine teker teker sorayımmı?'Taehyung'
Hayır hyung sorma anlatacağım.'Seokjin'
Seni dinliyorum.Taehyung derin bir nefes aldı ve konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A little touch // Vminkook +18
Genç KurguKüçük bir dokunuşla başladı her şey. Kim bile bilirdi ki üçününde gerçek aşk'a sahip olduğunu...