'2'

7.6K 187 35
                                    

Artık övle olmuştu ve dışarısı iyice sıcak olmaya başlamıştı tabi evde öyle. Herkes salona geçmiş klimanın önünde serinlemeye çalışıyordu. Ev o kadar sıcaktıki hepsi evde boxer ile duruyordu.

'Jungkook'
Hava çok sıcak.

'Jimin'
O kadar sıcakki boxer'ımı bile çıkarta bilirim.

'Yoongi'
Sakın çıkarma gözlerimin kanamasını istemem Jimin.

'Jimin'
Bi gün onun bağımlısı olacaksın kesin ondan korkuyorsundur.

'Yoongi'
Ben seninkinin bağımlısı olmam sen benimkinin olursun. Küçük uke!

Yoongi'nin öyle demesiyle Jungkook Yoongi'ye sinirli bir şekilde baktı.

'Jungkook'
Yoongi hyung ben senden de uzunum sende benimkinin hastasısın o zaman değil mi minik ukecik?

'Yoongi'
Sen sus Jungkook

Dedi ve sinirli bir şekilde Jungkook'a baktı Jungkook ise oturduğu yerden kalktı ve Jimin'e kimse dokunmaması için onu köşeye itti. Jimin Jungkook'un onu köşeye itişine anlam verememişti ama fazlada takmamıştı. Jimin yere doğru uzandı ve gözlerini kapattı. Tam uykuya dalacakken penisinin az üzerinde bir el hissetti. Bu el Taehyung'un eliydi. Taehyung Jimin'e masum bakışıyla...

'Taehyung'
Jimin! Kafamı göğüsüne yaslasam olurmu?

'Jimin'
Olur gel yasla

Taehyung elini koyduğu yerden çekti ve emekliyerek Jimin'in yan tarafına geçti kafasınıJimin'in yasladı ve sağ elini Jimin'in beline doladı. Bunu gören Jungkook rahat durur mu? O daha ileriye gitti ve kafasını Jimin'in penisinin tam üzerine koydu koymasıyla Jimin inleme gibi bir ses çıkardı.

'Jimin'
Ağmmhh... Jungkook ne yapıyorsun? Oraya yatılırmı?

'Jungkook'
Taehyung oraya yattı ben yatıncamı suç istemiyorsan yatmam siz bundan sonra hep ikiniz takılın...

A little touch // Vminkook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin