'Taehyung'
Sadece aklıma büyükannemin ölümü geldi. Konserde büyükanneme benzeyen birini gördüm o şuan birda olsaydı benimle gurur duyardı buralara kadar geldiğim için sadece bu.'Seokjin'
Taehyung o her zaman yanında ağlama lütfen hem seni böyle görse sana kızardı değilmi?'Taehyung'
Bilmem... Kızardı galiba.'Seokjin'
Kızardı tabi hadi şimdi göz yaşlarını sil ve ağlamayı kes.'Taehyung'
Tamam hyung!Seokjin tekrar Taehyung'un omzuna yattı ve uyumaya başladı. Aslında uyuyamadı cünkü eve gelmişlerdi. Arabadan indiler ve eve geçerken Jimin Jungkook'un koluna girdim ve başını onun omzuna koydu. Eve çıkana kadar öyle durdular. Taehyung habire bir köşeye bakarak dalıyor bir şeyler düşünüyordu. Asansörden inene kadar hep bir yere odaklanmış bakıyordu.
'Seokjin'
Taehyung eve gidince odama gel seninle konuşmamız gereken bir kaç şeye var.Taehyung o kadar dalmıştıki asansörün durduğunu ve herkesin eve girip Seokjin'in onu sarsmasını bile fark etmedi. Sonunda Seokjin Taehyung'u itti ve kendine gelmesini sağladı.
'Seokjin'
Dediğimi duymussundur umarım!'Taehyung'
Ne dedinki?'Seokjin'
Eve gir elini yüzünü yıka dolaptaki içkileri al bardakta al unutma yanıma gel tamammı?'Taehyung'
Neden?'Seokjin'
Soru sorma dediğimi yap.Dedi ve ayakkabılarını çıkardı ve evin içine girdi. Arkasından Taehyung'da geldi. İlk önce banuoya gidip ellini yüzünü yıkadı. Sonra üstündekilerden kurtuldu ve pijamalarını giyip kafasına uyku bandını taktı. Yatağı açtı ve yattı. Gözlerini kapattı ve aklına Seokjin'in söyledikleri geldi yataktan kalktı ve Seokjin'in dediğini yaptı. İçkileride alıp Seokjin'in odasına geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A little touch // Vminkook +18
Novela JuvenilKüçük bir dokunuşla başladı her şey. Kim bile bilirdi ki üçününde gerçek aşk'a sahip olduğunu...