'5'

6.3K 124 1
                                    

Sabah oldu ve ilk kalkan Seokjin oldu. Herkesi teker teker uyandırdı. Kahvaltıyı şirkette yapacaklardı. Hepsi bu gün için heycanlıydı çünkü konser vardı bu gün. Dün hiç çalışmadıkları için bu gün çok sıkı çalışmaları lazımdı ama sadece 15.30'a kadar sonra uyuyup dinlenmeleri lazımdı konser başlayana kadar. Hepsi giyindi ve evden çıkıp arabaya bindiler. Şirkete geldiler ve arabadan indiler. Çalışacakları odaya çıktılar ve dans etmeye başladılar. 1 saat boyunca aralıksız dans ettiler. Ve 10 dakika dinlendiler tekrar başladılar dans etmeye dansın ortalarında Jimin Jungkook'un onune geçtiği sırada Jimin elini Jungkook'un penisine sürttü ve dansa devam etti. Yaptığı şeyi Taehyung'da gördü gülen yüzü bir anda asıldı. Taehyung'un aklına sorular gelmeye başlamıştı. Acaba Jimin bunu bilerekmi yaptı? Yoksa elli öyle olduğu sıradamı sürttü? Umarım elli öyle olduğu anda sürtmüştür yoksa bu gerçektende Jimin ve Jungkook'un aşkını ortaya çıkartır ve sık sık takılan üçlü sık sık takılan ikiliye dönüşebilir. Taehyung'un bunu engellemesi lazımdı ama ondan önce Jimin ve Jungkook'u izlemeliydi çünkü o hareketi Jimin yanlışlıklada yapmış olabilirdi. Diye düşünürken Yoongi arkasından geldi ve hafif bir şekilde kafasına vurarak.

'Yoongi'
Çok hayal kurma dans et dans akşamada konserde de böylede yaparsan altımızda üstüne atlarız haberin olsun.

'Taehyung'
Ne? Anlamadım! Ha tamam Yoongi hyung dikkat ederim.

Dedi ve dansa hep beraber başladılar.

A little touch // Vminkook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin