'4'

6.9K 143 3
                                    

Herkes yemek yemeği bıraktı ve hep beraber sofrayı topladılar. Herkes tekrar aynı şekilde klimanın karşısında oturup serinlerken Hoseok ayağa kalktı ve söyle söyledi.

'Hoseok'
Bangtan ne dersiniz ha denize yüzmeye gidelim?

'Jungkook'
Aa çok iyi fikir hyung gidelim

'Namjoon'
Hadi herkes hazırlansın denize yüzmeye gidiyoruz.

Dedi ve herkesi kaldırdı. Deniz içinden mağzemeleri hazırladılar ve arabaya yerleştirdiler. Her şeye hazırdı ve yol çıktılar. 15 dakika yolculuk sonrası gidecekleri plaja geldiler ve yerleştiler. Jungkook ve Jimin sanki hiç küsmemişler gibi beraber denize girdiler ve yüzmeye başladılar. Onların arkadından diğerleride geldi. Denizde yüzüp oynadılar ve hepsi çıktı.

'Jungkook'
Voleybol oynayalımmı?

'Hoseok'
Oynayalım hadi gelin!

'Namjoon'
Bir kişi hakem olmalı kim olmak ister?

'Seokjin'
Ben olurum.

'Namjoon'
Tamam o zaman 1. Takımın lideri benim

'Jungkook'
2. Takımınkide ben olayım o zaman

'Namjoon'
İlk kim seçiyor? Yada sen başla ilk sen seç

'Jungkook'
Tamam o zaman ben Hoseok hyung'u seçiyorum

'Namjoon'
Bende Jimin'i aldım

'Jungkook'
Yoongi hyung seni seçtim. Taehyung'da sana kaldı. Hadi başlayalım!

Oyuna başladılar ve uzunca oynadılar. Voleybol oynamayı bitirdikten sonra hava kararana kadar yüzdüler. Bu gün aslında biraz terslik vardı. Akşama kadar dışardaydılar ve yanlarına imza veya fotoğraf çekinmek için bir tane bile army gelmemişti. Hava iyice karardıktan sonra toparlanıp eve geçtiler. Yemek yediler ve erkenden yattılar çünkü yağrın konser vardı. İyi dinlenmek zorundaydılar sonuçta 4 saat boyunca ayakta duracaklardı.

A little touch // Vminkook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin