#1

1K 27 7
                                    

Müdür dumbledore odasına çağırdı gene. Tuvaletde sigara içiyormuşum amına koyim. Nerde içicem başka amk. Yok okuldan atılırmışım falan bi ton tehdit. Yeni kayıt olmuşum zaten bu kadar sıkılmazki. Bu bi ton azarladı. Snapede odadaydı dedi bidaha sigara içersen o asayı götüne sokarım. Ben başım eğik özür diledim çıktım odadan. Kimi göreyim bide. yalaka potter. Dedim hayırdır sürekli müdürün odasına girip çıkıosun? Bu gerildi tamammı diyo benim alnımda yara izi var falan seçilmiş çocuğum ben. Lan ben dellendim. Dedim lan bizdeki façaları gör sen bide orospu çocuğu açtım kolumu gösterdim buna göt gibi kaldı. Kafandaki ufacık yara iziyle okulda götün kalkık geziniyorsun dedim.

Neyse bu gitti. baktım hermoni. Amına koyim hoşlanıyom ben bu kızdan. Tuvalete girdi tamammı. Piçlik değilmi amk. Girdim peşinden bunun tuvalete. Çektim bi köşeye. Dedim böyle böyle ben senden hoşlanıyorum. Bu mırın kırın etti falan. Sinirlendim dedim seviyorum işte kızım. Bu dedi ben rondan hoşlanıyorum. Ulan tepem attı benim. Lan okulun orospusu oldun orospusu. Bi harrye veriyorsun bi rona. Yakında hagride bile verirsin sen amına kodumun kaşarı. Bu çıkardı asayı. Ben kaçtım amk. Gryffindor sonuçta çalışkan piç yapar bişiler elimiz yüzümüz yamulur amına koyim.

İbretlik Harry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin