sonra dedim hadi beyler yokmu bize katılan yenildiniz işte amına koyim. baktım ezik neville çıktı. bacağıda sakat. önce bir sessizlik oldu. sonra biz bastık kahkahayı. voldermort gülmekten yerlere yattı. ben dedim alalım lordum baksanıza elinde godric gryffindorun kılıcı var. lordumuz dedi bir kılıç için adammı alacaz amına koyim. dedim haklısın sende tabi. lan bu neville sinirlendi gitti ortada duran yılanın boynunu kesti. hemen koştum buna bir yumruk patlattım. o lordumuzun evcil hayvanı amına koduğum. sonra baktım arkada voldermort çığlık atıyor. dedim vay amk hortkulukmuydu bu. o andada harry potter uyanmazmı. oha dedim. direk koştum mc gonagallın yanına. dedim hocam ben casusluk yapıyordum. harry bana böyle yapmamı söyledi. yoksa biliosunuz falan.
sonra harryle voldermort karşı karşıya geldiler. voldermot sinirden kuduruyor. ölmedin amına kodumun çocuğu. bunlar birbirlerine adavra kadavra diye bağırdılar. iki büyü karşı karşıya. nasıl oluyorsa amına koyim. biri mavi biri yeşil. tabi bende ticari kafa var. bağırdım hemen bahisleri alayım falan. bunlar kapışıyor ben o arada slytherinli piçlerden para topluyorum. çoğu voldermorta koydu bahisini. harry kazansa parayı bulurum amına koyim. ulan bir yandanda gözüm bellatrixde. genemi geçsem karanlık tarafa amk. şimdi kazanır bu voldermort, bellatrixide isterim bundan damadı olurum. dahada sırtım yere gelmez. beş dakika falan bunlar bütün güçleriyle dayanmaya çalışıyorlar. ron atıldı birden. çektim bunu kolundan dedim sen karışma amına koyim. sonra voldermort bağırarak geriye doğru düştü. harryde yere yığıldı. voldermort kül olmaya başladı. 8 yıllık emek 10 dakikada yok oldu. öldü gitti. senin kafana sokayım ben. hemen harry potterın yanına koştular. göt oğlanı bu sefer sağlam kahraman oldu amına koyim. neyse bende o arada altınlarımı sayıyorum. mc gonagall geldi aldı elimden altınları. hogwartsda kumar oynamak yasakmış. bu nasıl bir geri kafalılıktır amına koyim.
sonra büyük salonda toplandık. mc gonagall bir eğitim ve öğretim yılının daha sonuna geldik dedi. günün anlam ve önemini belirten bir konuşma yaptı. harry oturduğu yerden kasılıyor. hermoni, ginny, luna hepsini almış kolunun altına. diploma töreni yapıldı. sonra mc gonagall beni odasına çağırdı. büyük bir yanlışlık olduğunu ve bende büyücü kanı olmadığını söyledi. amına koyim ne diye 8 yıldır okuyorum o zaman ben. üstelik bu okul yüzünden asker kaçağı oldum amına koyim. haksızlar tabi verdiler banada diplomayı. tek bir büyü yapmadan hogwarts cadılık ve büyücülük okulu mezunu oldum. sonra bindik kayıklara. kimse yüzümüze bakmıyor amına koyim. malfoyla vedalaştım. hermoniyi öptüm zar zor. artık evde dizilere devam. çatlak kazana uğradık. okul bitti ben kendime asa aldım amına koyim. hatıra kalsın. sonra bindik hogwarts exspresse. önce londraya gitti. 9 3/4 peronu son durakmış burası. sokarım böyle işe. ordan aktarma yaptım. haydarpaşada indim. bindim metrobüse gittim otogara. sıkıcı bir otobüs yolculuğundan sonra geldim çoruma. ailemle özlem giderdim. babam beni kemerle dövdü. boşu boşuna okudun 8 yıl diye. hogwarts diploması var elimde 8 yıllık okul. iş bulamadım. şu an berberde çıraklık yapıyorum. okuldan bir tek malfoyla görüşüyoruz. arada baykuşla mektuplaşıyoruz. pttden çok daha iyi amına koyim. bir iki kez pttden denedik mektupun kaybolmadan londradan çoruma gelmesi imkansız gibi bir şey.