#3

446 20 1
                                    

Neyse son derse geldik. Orospu çocuğu snape girdi derse. Amına koyim hoca taktı bana. Kitapı okuyorum iki dakka malfoya bi espiri yapıyım diyorum geliyor vuruyor kafama. Ama harryede vuruyor ibne. Bütün sınıfa gıcık amk öğrenci düşmanı. Neyse bu konu anlatıo soru sorcak kaldırdı beni. Dedi çıkart asanı sözlü yapıcam. Amk. Dedim benim asa kayboldu tuvaletde düşürdüm heralde hocam. Yada belki yatakhanede unutmuşumdur. Bu dedi kendinide unutsaydın bari. Hahaha. Espiriye bak. İlkokulda hocalarımız derdi bunu bize. Bu sıfır verdi dersten attı beni. Çokta sikimde amk. Devamsızlık var daha nasıl olsa.

Ulan gidiyim dedim bi tuvalete. Amk biri sıçmış. Bi tane şişko vardı gryfinndorda kesin o ibne yapmıştır amk. Deli gibi kokuyor dayanamadım çıktım. Sonra dışarda takılıyım biraz dedim. Hagridin fakir kulübesi var. Amına kodumun hademesi. Gittim kapıyı araladım az daşşak geçiyim şunla diye. Baktım bu içerde gizli bişiler yapıyor. Dedim selamın aleyküm hagrid. Bu irkildi. Bi baktım yumurta. Dedim bu ne lan kocaman. Bu dedi ejderha yumurtası kimseye söyleme sakın. Oha amk. Bozuntuyada vermedim. İnceledim biraz. Dedim cinsi ne bunun goldenmı? Bu tuttu boynumdan attı kulübeden. Bende çıkardım bi sigara içtim. Paketde bitti.Nerde bulcam burda tekel amına koyim.

Neyse girdim gene okula. Baktım tuvaletden ağlama sesi geliyor. Kızlar tuvaleti amk. Piçlik değilmi girdim içeri. Baktım kızın teki ağlıyor. Amına koyim etrafa bakıyorum kimse yok. Bi baktım hayalet çıktı karşıma. Gülmeye başladı. İrkildim amk. Bu dio napıosun burda burası kızlar tuvaleti falan. Amına koyim sanki sikicez. Bide hayaletsin amına koyim nerene sokucam senin. Sonra bu benden hoşlanmaya başladı galiba yanıma geldi falan. Öyle olunca bende alıcı gözle baktım bi an. hani gideri var şeffaf ama olsun. Ellemeye çalıştım bunu elim içinden geçiyor amk. Gökten hermoni yağsa bize dudley düşer. Amına koyim dedim seninde okulununda çıktım tuvaletden bu arkamdan gitme diye bağırıyor..

İbretlik Harry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin