neyse malfoyla gittik tuvaletde yanyana işiyoz. arkamı bi döndüm. amına koyim. voldermort. korktuk göt. şu tipe bak. aynaya bakamıosundur lan sen götüne koyim senin. bize çok yakında savaşın başlayacağını söyledi. malfoy voldermortu ciddiyetle dinliyordu. malfoye döndüm dedim hayırdır kanka amerika irana girdimi sonunda? voldermort dumbledoru öldürmeni istiyorum malfoy dedi. oha amk. dumbledoru öldürmek o kadar kolay olsa şimdiye kadar dururmuyuz göt. benden haber bekleyin. bellatrix gelicek dedi sonrada gitti. amına koyim o kadar güvenlik var. nası girio bu orospu çocuğu okulun içine. bide okulu bekçi salim abi korusa neyse, bi sürü ruh emici geziniyor amına koyim. biz korkudan götümüzü zor çıkarıyoruz bahçeye bu adam nasıl giriyor. neyse malfoy biraz uyucam dedi gitti yatakhaneye. dedim biraz tek gezineyin amk. hermoni yada lunayı sikmem lazım. ginnyde olur. savaş falan çıkcakmış amk zamanım azalıyor.
lan dedim aşşa ineyimde bi sigara içeyim. kaçak parlement yaptım kendime. büyüyle ancak bu kadar oluyor. indim en alt kata. kimse yok. ama ilerden hermoninin sesler geliyor. koştum direk. baktım ronla hermoni öpüşüyor. ulan sen kimsin orospu çocuğu. gittim ronun kafasına attım şaplağı. dedim koş lan snape seni çağrıyor. neden dedi. nerden biliyim amk fotokopi falan çektircektir belki. bu salak kalktı gitti. oturdum hermoninin yanına. dedim ben aydınlık tarafa geçmek istiyorum. ama bi ön sevişme şart. direk yavşadım buna. defol git başımdan diyor. seviyorum işte amk. lan bu asayı çıkardı. bu sefer büyü yapmadı. soktu götüme. amına kodumun kaşarı. yeter artık amına koyim. utandım kaçtım ordan. gittim yukarı rona dedim hermoni orospusu harrye veriyor. kandırma kendini diye. araları bozulsun amına koyim. yakıcam lan bu okulu yakıcam.
neyse profesör mc gonagallın dersindeyiz. temel büyülere giriyor. elimi kaldırdım. dedim hocam asayla şişme karı nasıl yapılıor amına koyim. bize yararlı büyüler öğretin dedim. maymunu köpeğe çevirince elimize ne geçiyor. bu otur yerine falan dedi. baktım ginny kıkır kıkır gülüyor. ronun kardeşi. orospu ginny. abiside erkek orospusu zaten. neyse gryffindorlarda billy diye bir çocuk var. derste dedim gel billy billy, gel billy billy. hahaha. malfoy falan bütün slytherin kahkaha attı. harrynin sırasına bakıyorum. nasıl kasılıyor. geçenlerde sırlar odasını buldu. gene kahraman oldu amına kodumun çocuğu. lan ben o odayı okula ilk geldiğim gün buldum. okulun içinde sigara içmek yasak bende orda sigara içiyordum amk.