#6

330 19 0
                                    

amına koyim götümün acısından zar zor ortak salona attım kendimi. oturdum bi yere. gazete var amk. ulan yirmi birinci yüzyıldayız muggleleri küçümsüyoruz ama hala gazete okuyoruz. sinema yok, televizyon yok. gazetedeki resimler azıcık hareket ediyor sadece. bumudur yani. büyünün farkı bumu. şu büyüyü bilim için kullansalar ya. hala cübbe giyen var. bakınız dumbledor. gerçi bizdede cübbeli ahmet hoca var. neyse kalktım ayağa baktım camdan bir baykuş girdi. birde mektup var. bu benim baykuş lan. diagon yolunda eylops bin bir çeşit baykuş dükkanından almıştım. yerinden bile kalkmıyordu, en tembel baykuştu o yüzden ucuza getirmiştim. bu devirde mektupmu kaldı amına koyim diye. baktım hiç hareket etmiyor öldü sanıp çöpe atmıştım. bu nasıl olduda bana mektup getirmiş. mektupu açtım. babamdan gelmiş. "oğlum okuluna gelecem yakında, veli toplantısı falan yokmu. bu arada fabrikadan kovuldum. boşunamı büyücülük okuluna gönderdik seni. hayırlı evlat olsan büyüyle altın yapmayı öğrenir babana gönderirdin. anana o kadar dedim söyleme millete oğlunun büyücülük okuluna gittiğini diye hava atıyordu komşulara. görende hacettepe tıp fakültesini kazandın sanacak. sonunda ananı alıp akıl hastanesine kapadılar. ulan bende büyücülük yok ananda yok sen nasıl büyücü oldun amına koyim. ak sakallı bir dede geldi aldı götürdü seni, bari ne durumdasın bilgi ver eşşek oğlu eşşek" ya baba bi siktir git ya.

neyse ruh hastası bir profesörün dersine girdik. asayla kuş tüyü uçurmaya çalışıyoruz. tabi benim asa hala kayıp. çıkardım çakmakla uçurmayı deniyorum. hermoniyi aradı gözlerim derse geç gelmişti kaşar. baktım ronda harrlye hermoniyi çekiştiriyor. bırakmıyor peşimizi falan diye. lan o zaman siz bırakın kızıda ben alayım amına koyim. sonra hermoni girdi sınıfa bunları duydu. kız ağlamaklı oldu amk. koşarak sınıftan çıktı. işte şimdi tam fırsatı. fişek gibi fırladım yerimden. tam peşinden gidecem hoca nereye diye sordu. tuvalete gidicem hocam dedim. izin vermedi amına koyim. ulan ilkokul çocuğu gibiyiz. dedim tutamıyorum hocam. iyi siktir git dedi. sonra ben koridorda hermoniyi arıyorum. kızlar tuvaletine girdim. hermoni dedim kafamı bi kaldırdım. ebenin amı. golem. yaratık. bu ne amına koyim. hermoni baktım kaçıyor bende kaçtım amına koyim. asam yok. asam olsa sikerim belasını.

sonra baktım kızın yanında rezil oluyorum. yanımda kelebeğim yok kusura bakma bebeğim dedim. koşuyoruz hala. sonra snape geldi. ben ona sünepe diyorum. geldi uydurdu bir şeyler goleme işlemedi bile. dedim hocam sen kpssyi nasıl geçtin amına koyim. neyseki dumbledore geldi. "patronus" dedi. golem sersemledi sonrada yere yığıldı. bütün okul toplandı çevremize. golem ölmek üzereydi ama tekrar ayağa kalktı. bir şey yapabileceğinden değil hani gene yere düşecekti can çekişiyordu. amına kodumun harrysi geldi. çıkardı asayı lumos diye bağırdı. golem öldü. amına koyim. öğrendiği tek büyüde bu. golemin zaten bi sikimlik canı kalmıştı. bütün okul bunu alkışladı falan. kahraman oldu yarrama bak. sokarım böyle adalete. dumbledorede demiyor ben öldürdüm. şimdi tepemize çıkacak göt lalesi.

İbretlik Harry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin