Ahoj. Vítám vás u nové části příběhu Lepidlové paní. Na začátek vám zdělím pár informací. 1. Kapitola byla napsána už dlouho dozadu, takže z ní pouze čerpám. Nechce se mi mazat, protože je to jedna z nejdelších kapitol, kterou kdy jsem napsal. Tahle kapitola bude popis na lepší pohopění složité Lepidlíny. Předem děkuji za přečtení a úžíjte si tuto kapitolu.
Chování a vzhled Lepidlíny:
Když se podíváte na Lepidlínu dojde vám že není obyčejná. Ona sama o sobě ví že je speciální a úžasná. Její znamení je Pana což přidává na její laskavosti a síle.
Její spirituální příchuť zmrzliny by odhadl málo každý. Ona však ví že ji vystihuje šmoulová, která značí ochotu pomoci a úsilí o vyjádření pravdy.Její vzhledové rysy vezmeme jen zkrátka. Ona sama tvrdí že na vzhledu nezáleží.
Má modré oči a blond vlasy, je trochu od těla, ale věc za kterou se styděla to nebyla. Bála se něčeho jiného.Jedni kluci ji řekly, že vypadá jako Rozner a nějak se to uchytilo. Nějak ale nevý kdo to je. Což jí dost trápilo. Po pár dnech a po proluvě se psichologem se s toho dostala.
Jinak nemá vlásce zvířata kromě ropuch a žab, protože jí připada silné. Lepidlína je otevřená a ve třídě má dost kamárádů a nejku Marmeládýnu, která ji vždy podpoří.Má černé vlasy, hnědé oči a její znamení je střelec a díky tomu se dobře doplňují.
Nakonec chci poděkovat předplatitelům Rostify premium a to je...
JMPNTNT...Který má příběh Jsem spravedlnost, který byste měli vidět.
ČTEŠ
Lepidlová paní
ActionJeto kůl ríd pls. Byla jedna holka.... Byla jedna legenda.... Která měla vše vyřešit......