👴👴👴👳👳👳

62 6 1
                                    

"Čau jásem Lepidlínaa Malá blondýna hlavu ti zomotáááááááám" zpívala jsem si jako každé ráno tohle bylo avšak něčím spešl ale to jsem ještě nevěděla. Při zpívání jsem si česala vlasy a představovala jsem si že chodím s Kajumim. Byl to krásný sen!
Byl však už čas jít do školy a tak jsem jenom dospívala.

Ikdys byl hlupáček.
Ikdybys byl toy.
Ikdybys byl lupaček, další bejzik boj, další bejzik boj😘

Potom co jsem doknčila moji pravidelnou rutinu, tak zvanou "ranní hygjena z písničkou😁👌👌" jsem si vzala knížku Já jůtůber 4 a Šla si číst. Sice nejsem ríding tip, ale Já Jůtuber žeru. Tak jsem si začala číst až mě mamka neposlala na snídani jsem ranní ptáček a od té doby co jsem si čistila zuby už to byly 2 hodiny. Navíc byla neděle.

Vyběhla sem že svého pokoje a vyrazila loudavým tempem šměr kuchuně, kde na mě čekal moje mamka se svojí sestrou otec nás opustil že strejdou Jožíkem. Je milej, ale byla bych radši kdyby byla s mámou. Doma mi nedovolily oslovovat
Mamku mámá či mamka, protože jí to připomínalo že je i nějaký taťka a to nemohla slušet. "Juzep byla bys tak hodná a udělala bys mi prosím snídani?,,

"Samozřejmě zlatíčko.Už ji máš nachystanou.,,

Na snídani jsem měla něco opravdu podivného a to Jirka Burger. Mám ho štrašně ráda nikdy jsem si od něj nekoupila merč, protože mi to máma zakázala prý se to nedá jíst a co se nedájíst,tak se.........nedá jíst. Když jsem se dozvěděla že Jirka bude mít Burger máma souhlasila. Protože to bylo limitovaný nakoupila jsem toho tolik že kdybych to jedla každý den, umřela bych otravou jídla z Jirka burgerů dříve než bych byla v půlce. Po tom co Jirka skončil, což mě velmi zasáhlo jsem tohoto tahu nelitovala. Jirka Burger byl skvělý. Chutnal jako Jirka. Po snídani jsem měla spoustu volného a neměla co dělat a tak jsem(jako vždy😏😏😏) šla ven.

Bydlíme v takovém menším baráku blízko Brna. Je malý, ale krásný zato máme na své poměry dost velkou zahradu. Máme tam trampolínu, maličkou zahrádku a starý kumbál na hrábě. Ten kumbál nám byl k ničemu, protože jsme ho nepoužívaly a tak chátral. Nelíbil se mi. Byl strouchnivělý a máma říkala že se každou chvíli rozpadne a ať tam neleží jinak na mě něco spadne.

Najednou mě že snění na lavičce vytrhlo štěkání Rambohafíka. To byl malý pes od vedle nemám psi ráda. bojím se že mi prokousnou krk a to hlavně jorkšíráci a Rambohafík byl jorkšírák. U sousedů, ale na zahradě nikdo nebyl. Řekla jsem si že jim zase utekl a jestli uvidím sousedy tak jim to řeknu. Štěkání avšak zesilovalo a najednou jsem zjistila že Rambohafík se dostal k nám a běží přímo ke mě.

Najednou jsem zpanikařila. Bála jsem se o svůj život a nenapadlo mě nic lepšího než s rozběhnout na druhý konec zahrady. Hned na to mi došlo že mi to nepomůže, ale co teď ? A tak jsem rychle doběhla k budce nacázející u konce zahrady a rychle za sebou zavřela. Rambohafík nám chvíli zůstal a štěkal po budce, za chvíli ho to ale omrzelo a někam odběhl. V budce byla dost velká tma. Jediné co poskytovalo světlo bylo pár děr vytvořených ve ztrouchnivělém dřevu. Po chvíli  rychle už nebyl slyšet a tak jsem se těšila že odejdu z budky. Najednou něco začalo tiše praskat a najednou PADÁM!!! Najednou jsem dopadla a mé oči se zavírají.

Nakonec chci poděkovat předplatitelům Rostify premium a to je...

JMPNTNT...Který má příběh Jsem spravedlnost, který byste měli vidět.

Lepidlová paníKde žijí příběhy. Začni objevovat