Zděšení🤐

28 5 1
                                    

Co to mělo být!!! Byla jsem absolutně mimo v hlavě mě lítaly myšlenky jak Tary na dálnici. Co to mělo být!!! Jak je to možný!!!! Takže TvTvixx nelžou u svích videích!? Svírající to lepidlo mě nenapadlo mě nic lepšího než se rozeběhnout domů největší možnou rychlosťí. Otevřela jsem dveře, vyběhla schody a doběhla k mámě. Ta zrovna večeřela. Začala jsem do ní hustit informace takovou rychlosťí že máma ničemu nerozuměla. Řekla mi "Uklidni se už je pozdě, nachystám ti večeři, pak se vyspíš. Zítra mi to všechno povíš.  Co to máš v ruce?,, Chtěla jsem to mámě říct, ale přišel mi jako dobrý nápad to povědět Juzep později a tak jsem jen řekla ať to neřeší. Snědla jsem večeři, podívala jsem se na video od Fyziho( Ten chlap je borec 😙) a šla jsem spát.

Byla neděle a já spala v posteli, což jsem neplánovala změnit. Spalo sem mi ale špatně. Hlodalo mě to co se stalo včera a tak jsem se vzbudila. Bylo ješťe brzo ráno. Vstala jsem z postele a sáhla jsem po laptopu na stolečku, které bylo vedle toho lepidla. Zapla jsem laptop a chtěla jsem zjistit co se včera stalo. Začala jsem vyhledávat a začala jsem nacházet informace. Na jedné stránce jsem našla že podle jedné legendy existuje bájný chrám, ve kterém se nachází mocný objekt, kterého nositel nastaví rovnováhu ve světě a dá naději o lepších zítřtcích 😮. Byla jsem v šoku. To nemůže být pravda. Jedná se prý o né moc populární konspirační teorii o které psali stáří génijové. Zní to neuvěřitelně, proto jsem začala začala zjišťovat víc našla jsem popis chrámu, který odpovídal😥, nebo třeba zjistila co znamenají ty emotikony po stěnách. Prý  zde byla stará mimozemská rasa, která se měla starat o lepidlo. Prý vymyslely emotykonové písmo, kterého zápis se nikdy nenašel.
Prý vytvořily chrám jako obranu pro lepidlo a jen vyvolený najde způsob jak se do chrámu dostat a lepidlo získat a po splnění svého úkolu což byla ochranu lepidla absorbovali svoji sílu do lepidla.😓😨😰😭😢😱🤢👽😥😪🤤🤯😩😟😑😐

Najednou slyším jak někdo zvoní. Máma už byla tak jsem to ignorovala. Po chvíli jsem slyšela mámin křik!!!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 16, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Lepidlová paníKde žijí příběhy. Začni objevovat