Důsledek🙄

41 3 2
                                    

Čaugí! Tato kapitola se nebude zabírat přímo Lepidlínou proto tato část bude čtená vypravěčem a né Lepidlínou budu to dělat, když Lepidlína nebude přítomna. Budu rád za hlasování a užíjte si kapitolu.

Nedávno, blízko domova Lepidlíny za šeré noci, že ani černoch nešel vidět. Udělala důležitý krok známá tajná organizace Chemtrails, která se blížila k nalezení velmi mocného magického předmětu. Ještě však nevěděly však jak ho najdou.

"Tak jsme tady .,, zařval do vysílačky jeden z hlavních členů zlé organizace Chemtrails, kteří zrovna dorazily na utajené místo které nedávno vystopovaly. Poté co zavelel z vrtulníků se po lanech sneslo asi dvacet silně ozbrojených vojáků z perfektním výcvikem. Synchronyzovaně dopadly na trávu na kterou dopadla rosa. Zařadily se okolo svého šéfa, který vydal povel vpřed. Ve formaci dorazily do středu louky, velitel bez varování vytáhl granát, který odjistil a hodil před sebe.

Ten se asi dva metry kutálel a poté vybuchl. Výbuch neutrhnul pouze kus zeminy, ale i něco pod ní... Došli k místu výbuchu a pod kouskem zeminy byla netknutá ocel!!? Velitel dal povel, mávnutím rukou a z houfu vyšly dva z vojáků. V rukou měly nějakou vyspělou zbraň, došli k ocely a zbraň zapli a ta udělala díru v ocely. Ony vojáci se znovu zařadily a naskákaly do vytvořené díry.

Byly v jakési tajné základně která byla zakopává pod zemí za chvíli se začli ozývat výstřely, které avšak po chvíli utichly.

V té základně byly pro vzácné informace o magickém předmětu...
...a ty dostali.

Děkuji za přečtení a kupte si rostify premium, protože nemám na chleba.
Byye 🤣🤣

Lepidlová paníKde žijí příběhy. Začni objevovat