Odhalení😎

73 5 0
                                    

Čaugý výtám vás u nové kapitoly z vaší na 💯 nejoblíbenější knihy Lepidlová paní. Jen chci rychle poděkovat za 100 přečtení a jestli by vám nevadilo pro mě hlasovat, protože to dost pomůže. Ještě jednou díky a užíjte si kapitolu.

Najednou jsem se ocitla na louce všude bylo jenom obilí. Ta louka byla na dost strmém kopci. Uprostřed byla mýtinka a uprostřed ní stůl. Přišla jsem blíž a zjistila že na stolečku stojí lepidlo. Nepamatuji si značku. Bylo tyčinkové a menší, takové to do pouzdra. Došla jsem přímo ke stolu a natáhla se pro ně.
Najednou mě něco chytlo za ruku, která se chytla. Byla zahalená černým kabátem. Byla to silná mužská ruka.

Mé oči se začali otvírat a já se probrala z bezvědomí. Zůstala jsem tam chvíli ležet, protože mě strašně tříštila hlava. Po chvilce jsem se začala zpamatovávat a i hlava mě přestála tříštit. Začínala jsem si zvykat na tmu a trochu jsem začala vidět okolí. Spadla jsem do nějaké staré chodby. Byla z kamene s tak dvou metrovým stropem nevím co zajímavého bych ještě popsala, protože mě nic nezaujalo a většinu si nepamatuji moc detailně. Byla jsem v šoku s toho co se právě stalo. Rambohafík mě málem zabil, pak jsem se propadla do nějaké tajemné chodby ze které nemůžu ven a ještě jsem spadla na hlavu a měla jsem jakýsi sen, ve kterém bylo tyčinkové lepidlo 😱😱😱

Bylo to šílené a trochu šílené a tajuplné, ale řekla jsem si něco co mně dodalo odvážnost. Řekla jsem si co by udělali kluci z TVTwix? Prozkoumaly by to a podaly nám pravdu o tomto světě. Párkrát jsem si to zopakovala a pak jsem se dostala do normálu a odvážnost kluků z TVTwixx mi dala důvod to prozkoumat. Nadechla jsem se a udělala krok vpřed. Dala jsem před sebe ruce, abych se nezabila a pomaličku se někam dobelhávala. 🤯 Takhle jsem šla a šla a více a více jsem se bála, ale najednou moje oči spatřily světlo. Sílilo a sílilo až najednou jsem se obějevyla v nějaké obří hale. Stěny byly hnědé a na nich byly jakési znaky něco jako emotikony ! Byly tam různé od 😂 po 😫 a k nim byly napsány jakési šifry které jsem neznala. Všechno avšak směřovalo ke středu ve kterém byl oltář a na něm byly emotikony lepidla které jsem nikdy neviděla. Jak jsem se přibližovala na něco jsem šlápla a uprostřed oltáře SE NĚCO VYSUNULO!?! Přišla jsem blíže a zjistila že to bylo LEPIDLO.😱 Bála jsem se a nevěděla co dál jediné co mě napadlo bylo ho prostě vzít. Natáhla jsem se pro něho. Nic se nestalo. To mě usvědčili. Musím ho vzít. Rychle jsem ho chytla do pra ky a bála se reakce. Nic se však nedělo, ale najednou.....BORTÍ SE TO TADY. Rychle jsem utíkala odkud jsem přišla běžela a běžela díru že které jsem spadla jsem avšak nespatřila. Místo ní tam byly jakési dveře zatáhla jsem za ně. Ony se otevřely já jsem vlivem otřesů spadla a vyvalila se na ně. Ony se vyvalily a já se dostala zpátky na zahradu a spadla do trávy. Když jsem se otočila, byly tam dveře do kumbálu do kterého jsem se schovala. CO SE TO STALO? Zvedla jsem se a otevřela dveře. V nich už ale nebyla chodba, ze které jsem běžela byl tam kumbál! K tomu dírá kterou jsem se propadla chyběla😰.

Nakonec chci poděkovat předplatitelům Rostify premium a to je...

JMPNTNT...Který příběh Jsem spravedlnost, který byste měli vidět.

Lepidlová paníKde žijí příběhy. Začni objevovat