tooru'nun yeni ailesi gerçekten çok iyi gözüküyordu. çift, yeni eevlendiklerinde çocukları olsun çok istemişler. her türlü şeyi denemişler ama olmamış. bu yüzden evlatlık almaya karar vermişler ve böylece tobio'yu anne babasızlıktan kurtarmışlar.
bu çiftin bir arkadaşı varmış ve o da o sıralar yeni evlenmiş. fakat kendisi çocuk istemesine rağmen kocası istememiş ve ayrılmışlar. daha sonra bu kadın, yeni biriyle tanışmış ve ona âşık olmuş. tooru'yu evlat edinmişler ve bir süre hayatları mükemmel ilerlemiş. ama nedense evlenmemişler ve tooru'nun babası resmi olarak annesinin erkek arkadaşı değilmiş. buna rağmen onu babası gibi görüyormuş. paraları varmış ve ilişkileri harikaymış. hiç kavga etmezlermiş. üstelik evlat edindikleri çocuğun inanılmaz bir zekâsı ve mükemmel bir yüzü varmış.
annesi, erkek arkadaşına o kadar âşıkmış ki onları terk ettiklerinde büyük bir çöküş yaşamış. bu iki arkadaşı onu tanıyamamış bile. terk etme nedeni bilinmiyormuş (tooru'nun yeni babası uyuşturucu olduğunu düşünüyormuş.) ama bir daha eve uğramamış. o günden beri annesi, tooru'un hayatını karartmış.
bunların hepsini ben tuvaleti ararken kaybolduğumda tooru'nun yeni babası anlatmıştı ve tuvaletin önünde yaklaşık yirmi dakika bu hikâyeyi dinlemiştim. tooru hakkında yeni şeyler öğrenmek harika bir şeydi ama yirmi dakika boyunca tuvaletimi tutmak iyi gelmemişti.
ertesi gün olduğunda kapamayı unuttuğum alarmm yüzünden tekrar uyuyamadım ve sadece tavanı izleyip bir şeyler düşündüm. düşündüklerimin yüzde yetmiş beşi tooru ile ilgiliydi ve kendimi yeni ailesi ile arasının bozulmaması için dua ederken buldum. ben kendim için (yaklaşan fizik sınavı dışında) pek dua etmezdim. yani tooru benim için gerçekten çok önemliydi.
2 saat yatakta dönüp durduktan sonra sonunda kalktım ve direkt mutfağa gittim, mutfak masasında annemin bıraktığı notla karşılaştım. işe gittiği ile ilgiliydi ve aç kalmamam gerektiği ile ilgili bir şeyler yazıyordu.
kahvaltıdan sonra televizyon izlemeye gittim ve hayatımın ne kadar boş olduğunu düşündüm. telefonumu elime aldığımda ise 5 dakika önce tooru'danmesaj gelmiş olduğunu gördüm.
tooru: nori ve dün kantinde olan diğerleri hastanedeymiş
tooru: ayrıca yangını nori çıkarmış diyorlarmış öğrenciler
tooru: anlamadım ki... kendisi de oradaymış neden çıkarsın ki
tooru: ziyarete gideceğim, gelmek ister misin?
tooru: bence nori okuldan atılacak
tooru: sevinmedim değil ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lovely ⎯ iwaoi
Fanfiction• uyarı: şiddet, intihar, öldürme -olumsuz örnek bulunduğu için yetişkin içeriktir. glowing eyes ara hikâye. bu kitabı okumanız için glowing eyes'ı okumanız gerekmez.