Έφυγα και πήρα κατευθείαν τηλέφωνο το γκομενάκι που μιλούσα στο Facebook. Κανονίσαμε να βρεθούμε σε ένα μπαράκι. Είχα το αμάξι μαζί μου οπότε μπορεί να τη βρίσκαμε εκεί. Οδηγούσα και μέσα σε 2-3 λεπτά ήμουν εκεί. Έτρεχα. Έτρεχα πολύ στο δρόμο. Με βοηθάει να ξεχνιέμαι.
Όταν έφτασα μπηκα στο μπαρ και πήγα στη μπάρα. Είχαμε πει πως όποιος πήγαινε πρώτος θα περίμενε εκεί τον άλλον. Δεν είχε έρθει. Παράγγειλα μια βότκα και περίμενα. Πέρασε ένα τέταρτο,μισή ώρα,μια και η γκόμενά πουθενά. Πήγα να φύγω όμως το θέαμα που είδα με έκανε να γυρίσω πίσω στη θέση μου. Ήταν η Λυδία με τον χλεμπονιαρή τον Κυριακο. Αυτός της μιλούσε αλλά αυτή δεν έδειχνε και πολύ ενθουσιασμένη. Βασικά ήταν σαν να βαριέται. Καλό αυτο. Καλό αυτο;χευυυ εδώ γη καλεί Άλεξ πας καλά τι σε νοιάζει εσένα; έλα ντε...
Είχαν περάσει σχεδόν 3 ώρες και το ίδιο βιολί. Ο χλεχλες να της μιλάει και εκείνη να είναι έτοιμη να κοιμηθεί από τη βαρεμαρα. Σε κάποια στιγμή τους έχασα από το οπτικό μου πεδίο. Γύρισα γύρω γύρω ψάχνοντας τους σε όλο το μαγαζί και Τότε είδα τόνο πάπάρα να τραβάει τη Λυδία στις τουαλέτες
ΛΥΔΙΑ
Τελικά βγήκαμε με τον Κυριακο. Πήγαμε σε ένα μπαράκι. Πιο πολύ από αντίδραση στον Άλεξ το έκανα. Με εκνευρίζει που το παίζει και Καλά προστάτης.
Η νύχτα ήταν ατελειωτη. Πόσο βαρετός μπορεί να είναι ένας άνθρωπος παναγιά μου. Μου έλεγε κάτι κουλά που ούτε γύρο της 2ας Γυμνασίου δε θα έλεγε. Όχι ότι άκουσα και πολλά άλλα σπίτι έπιασε το αυτό μου κάτι για τις κοινότητες των μυρμηγκιών μου έλεγε και για την αναπαραγωγή του ιγκούανα. Χεστηκα Εγώ για την αναπαραγωγή του ιγκούανα. Η δικιά μου αναπαραγωγή με ενδιαφέρει.
Σε κάποια στιγμή με έπιασε από το χέρι και άρχισε να με τραβάει προς την τουαλέτά και Εγώ τον ακολούθησα. Οταα μπήκαμε με έσπρωξε σε μια αντρική με κόλλησε στον τοίχο και άρχισε να με φιλάει. Βίαια. Πολυ βίαια. Τόσο που ήταν σαν βιασμός. Ήθελα να φύγω. Έπρεπε Νά φύγω
-άΣε με" είπα και τον έσπρωξε από πάνω μου. Εκείνος όμως εγκλώβισε τα χέρια μου και άρχισε να με γδυνεί.
-"Ποναωω" είπα δυνατά και μου έκλεισε το στόμα για να μην ακούγομαι. Άρχισε να κατεβάζει το χέρι του στο εσώρουχο μου. Εγώ ανήμπορη να αντισταθώ αποφάσισα να υπομεινω το βασανιστήριο. Ώσπου ξαφνικά δύο χέρια τράβηξαν από πάνω μου τον Κυριακο και με μια μπουνιά τον έριξε στο πάτωμα αναίσθητο. Τότέ συνειδητοποίησα ότι ήταν ο Άλεξ. Με τράβηξε από το χέρι και βγήκαμε έξω. Μου έκανε νόημα να μπω στο αμάξι και Εγώ υπάκουσά.
-"που παμε;"τον ρώτησα δειλά γιατί το μάτι του άστραφτε.
-" κΆπου θα σου"είπε απότομαΟδηγούσε για περίπου 20 λεπτά μέχρι που φτάσαμε σε μια πλάγια που είχε παγκάκια και υπέροχη θέα. Από ένα περίπτερο που είχε εκεί πήραμε από μπύρα και κάτσαμε σε ένα παγκάκι.
-" είναι υπέροχα εδω" του είπα. Δεν απαντησε. Συνέχισε να βλέπει την υπέροχη θεα.
-σ'ευχαριστώ" του είπα και εκείνος άπλωσε τα χέρια του και με κρατησε στην ζέστη του αγκαλια. Αμέσως γαληνεψα και ένιωσά ασφάλεια. Μείναμε έτσι αρκετή ώρα μέχρι που οι ομιλίες από κάποια παιδιά διέκοψαν τη νεκρική ησυχία που επικρατούσε. Γυρίσαμε το κεφάλι μας και είδαμε μια παρέα παιδιών γύρω στην ηλικία μας και πιθανόν ναρκωμανοι. Είχαν μαζί τους σιριγκες,χάπια και μια άσπρη σκόνη σε ένα χαρτάκι. Ναι είναι σίγουρα ναρκομανείς.Περπατουσαν..ρε εννοω παραπατουσαν και πήγαν στο διπλανό παγκάκι από το δικό μας
-μΑλακά Γιώργο πολύ ελαφρύ είναί" είπε ένας και έδειξε το τσιγάρο που είχε στο στόμα του
-" μΑλακά εμένα μου το πούλησαν για βαρυ "είπε και ρούφηξε μια γερή ρουφηξιά από το τσιγάρο.Τότε οι παρέα μας είδα και άρχισαν να μας πλησιάζουν.
-βΡε βρε για δες ένα ζευγαράκι" είπε ειρωνικά μια κοπέλα
-φΙλαράκια να κεράσουμε τίποτα; είπε μια κοπέλα και γύρισε να μας κοιτάξει
-"Άλεξ"
-"Ειρηνη"
Ρε παιδιά τι γίνετε εδώ
--------------------------------------------------------
Ναι ναι Νέο πάρτΣας αρέσει
Θέλω σχολια και λαικ
Αυτααα
Φιλακιααα
YOU ARE READING
Ήρθες και μου άλλαξες τη ζωή
Teen FictionΟ Άλεξ είναι το γνωστό 17χρονο bad boy του σχολείου. Κάθε βράδυ είναι και με άλλη κοπέλα, αντιμιλάει στους πάντες και όλες του τις διαφονίες τις λύνει με το ξύλο με αποτέλεσμα όλοι να τον φοβούνται. Όλοι εκτός απο την Λυδία,το καινουργιο κορίτσι του...